Zwoom skrev 2013-10-10 10:18:24 följande:
Då har jag jag inskrivning nu i slutet av Nov...Känns ju som en evighet
Jag det var ganska sent, eller vilken vecka är du i då? Min MVC ville att man kom på inskrivning före v 10, fick tid v9+1, men det tycker jag känns lagom, har egentligen inget behov av att komma tidigare en så, dels har jag ju gjort det en gång tidigare och dels har jag vul nästa vecka, och får jag bara bra besked på vul så känns som att jag är nöjd sen...hehe
Sen vill jag gärna att de tittar på mitt hb-värde vid inskrivning och eventuellt ska jag kolla TSH i samband med vul. Ska bli spännande o se hur mycket man kommer gå upp den här graviditeten, har förstått att man ibland går upp mer med andra
Jag har aldrig fått mf men oron har vart obeskrivlig, speciellt i första graviditeten, kanske för att vi fått kämpa en del för att bli gravida, då sprang jag också på toa en gång i timmen typ dagligen de första 10 veckorna eller så för att kolla att det inte kommit blod. Har vart lite lugnare nu, men så skrev en tjej i min IVF tråd att hon testat igen några dagar efter + och då fått neg, gick hela dan igår och funderade på om jag skulle våga testa igen, gjorde tillslut det och fick ett dubbelt så starkt teststreck som kontrollstreck, så underbart skönt att se