Bf Juni 2014
Då skulle jag köra det säkra före det osäkra.
Jag tror att jag också skulle behöva blutsaft. Men jag tror inte jag kommer att klara av att dricka det då jag tror att det inte smakar så gott, och då kommer jag att kräkas då jag mår illa av det mesta fortfarande. Jag tycker att det borde vända snart för mig. Är väldigt trött på att vara konstant illamående hela tiden. Jag är ändå i v.13 nu (12+5) så jag borde ha blivit bättre, men icke.
Jag åt postafen de första veckorna, men jag mådde illa efter att jag svalde dem och en gång så spydde jag efter att jag tog dem så jag bestämde mig för att sluta för c:a 3 veckor sedan. Då blev jag bättre (mest pga av att jag blev piggare). Dock försvann inte illamåendet utan det sitter i fortfarande. Jag har seaband på mig och de hjälper lite faktiskt. Jag vet att de hjälper eftersom de gånger jag har glömt dem har jag kommit på mig själv att jag mår sämre än vanligt. Jag är lite som dig, spyr lite då och då. Mest på morgonen efter frukost men också på kvällarna. Jag har klarat mig från att spy mitt på dagen då jag jobbat, vilket är skönt.
Vad tror du att du väntar nu? Jag gissar på att jag väntar en tjej med tanke på att jag mår så mycket sämre nu än med sonen. Men du har ju mått illa med båda pojkarna och även med denna så det är såklart olika för alla. Hoppas också att du snart slipper illamåendet.
Jag har haft mammabyxorna sedan några veckor. Det är bekvämast för magen då.Min har synts länge nu. I onsdags var jag dessutom på företagsfest och då kom det en tjej fram och frågade om jag väntade en till. Så det är väldigt tydligt. Jag har dessutom gått upp 4 kg redan. undra hur detta ska sluta. Jag är i v 13 nu.
Någon annan som gått upp mycket?
Jag har också mammabyxor. Dock tycker jag att de sitter för hårt runt magen. Jag vill inte att de ska sitta åt överhuvudtaget eftersom jag mår mer illa då. Så jag kavlar ner tyget nedanför magen på mammabyxorna. Jag tycker det är mer bekvämt.
Jag har berättat för några av mina kollegor, men inte för chefen än.