Bf Juni 2014
liza: ok, ta det försiktigt! Tänkte börja sätta igång mitt sto lite smått nu genom promenader för hand.. Hon fölade i våras och har inte riktigt kommit i kondition sen dess, kom igång med ridningen efter att mitt illamående hade avtagit lite och red regelbundet i några veckor, dock så kom ju blödningen och efter det har jag inte ridit henne.. Vill ju kunna rida ordentligt till sommaren sen så lika bra hon får röra på sig lite! Dock vet jag inte riktigt hur promenader påverkar foglossningen? Har knappt vågat röra mig nu för att jag inte vill att foglossningen ska bli värre :(
Måste bara dela med mig av att jag är fly förbannad på min man.. han spelar badminton idag och har varit borta hela dagen.. Det brukar sluta vid 17-18tiden ungefär och de spelar en timme härifrån. Iaf så sa jag till honom att ha med mobilladdaren så att jag kan nå honom och hans telefon laddar alltid ur. Kl 18 ringer han mig och säger att han bara ska spela den sista matchen och sen är han färdig och kommer hem.
Klockan 22 hör han av sig nästa gång!!! Då har jag försökt ringa honom däremellan men telefonen har varit avstängd.. Han hör iaf av sig då via SMS kl 22 och säger att nu är han klar, hans match blev tydligen uppskjuten flera timmar och han stängde av telefonen för han hade dåligt batteri. Kunde han liksom inte skickat iväg ett sms iaf och säga att han blir så sen? För det är liksom inte en normal tid för en badmintonmatch? och om han nu inte vill slösa sitt batteri kan han väl messa från sin medspelare? Drygo!! Har suttit hemma och tänkt mig in i hur de krockat med bilen på vägen hem eller andra saker som har hänt.. Trodde verkligen på allvar att det hade hänt något! Har GOD lust att låta dörren vara låst och gå och lägga mig för han har inga nycklar med sig..
Fler som blir betydligt argare än vanligt under graviditeten? hehe