Inlägg från: DevilsDaughter |Visa alla inlägg
  • DevilsDaughter

Bf Juni 2014

EMTP: Vet hur du känner.. Det är såå drygt att gå över tiden! Har du några känningar? 

• DevilsDaughter

barilla: Min slempropp gick för typ en vecka sedan och jag trodde verkligen att förlossningen skulle köra igång, kom även lite blod också.. Någon enstaka gång har jag känt lite mensvärk också och verkligen hoppats! Men än så länge ingenting och nu är alla känningar jag hade helt borta.. Känner mig gruvligt deprimerad över detta.. Först tyckte jag bara det var "kul" att det hände något, men sen lyckades jag typ ställa mig in på att jag inte kommer gå tiden ut/gå över denna gången.. Men inser nu att det nog kommer bli så.. Hoppas det  blir annorlunda för dig och att du fortsätter ha känningar och föder tidigare!

• DevilsDaughter

barilla: Ja, man får ju tänka att nu när man gått så långt så är det inte jättelång tid kvar iaf, även om man skulle gå över lite… Men det är svårt ibland då man gärna vill att det händer direkt!

• DevilsDaughter

EMTP: Uscha.. fy så segt! vet att INGET är någon tröst när man bara väntar och inget händer.. 

Holk: har du fått hinnsvepning?

Fick nu för några timmar sen en extrem huvudvärk.. Har i princip aldrig huvudvärk, detta är nog första gången denna graviditeten faktiskt.. Riktigt kraftig huvudvärk där jag hade svårt att till och med läsa på forumet.. Dock tror jag att det har lättat någon grad nu.. Vad kan det vara? Tror inte på HF då jag aldrig haft det förut och har väldigt lågt blodtryck.. Järnbrist vet jag att jag har, men har haft mkt lägre järnvärde än jag har nu och inte känt av någon huvudvärk över huvud taget..

• DevilsDaughter

Jessica: Har haft likadant.. Slemproppen gick i omgångar för två veckor sedan, efter det lite blodblandade flytningar då och då, mensvärk och sammandragningar som varit hyfsat regelbundna men inte onda (förutom en gång då de verkligen kändes). Men nu har det varit lugnt flera dagar och verkar inte som att det ska hända mer på ett tag, känns så iaf.. Jag har BF 17:e enligt KUB. Har tre barn sen innan, gick 1 vecka över tiden med första, 2 veckor med andra och 3 veckor med tredje (då blev det igångsättning).. Så ja känner mig inte alltför optimistisk längre om att inte behöva gå längre än BF, trodde verkligen det var på gång för nån vecka sen, så det var en STOR besvikelse när jag nu inte känner någonting..

Lokesmammi: Va kul! Hur intensiva är dem?

• DevilsDaughter

Korpfan: Usch va jobbigt! Jag hade stora problem med krypningar för några veckor sedan, sen började de sakta ge med sig lite.. Måste dock gå upp ganska tidigt på morgonen och lägga mig ganska sent så att jag är riktigt trött när jag ska sova, annars kommer krypningarna och jag kan inte sova.. Det brukar hjälpa för mig att hålla igång mkt på kvällen innan jag lägger mig.. Dock stör foglossningen mig mer nu än den gjort tidigare så vaknar i smärta när jag försöker vända mig. 

Jessica: Åh va spännande! Hoppas det fortsätter i den riktningen!

Svar på tråden Bf Juni 2014