Inlägg från: Skattkistan |Visa alla inlägg
  • Skattkistan

Bf Juni 2014

Jag mår också illa hela dagarna så fort jag inte äter så jag går och småäter chips. Jag veeet, inte alls bra. Men jisses så gott o det hjälper!

• Skattkistan

Nej vad tråkigt mammasusan!! Hoppas det bara är en mellanblödning, jag håller mina tummar!

Idag är jag så sjuuuukt trött. Spelar ingen roll hur mycket jag vilar och sover, känner mig typ sjuk i kroppen. Lite illamående på det är inte fel heller.. Tur jag är föräldraledig annars vet jag inte hur jag skulle klarat detta...

Någon mer som har extremt mycket vattniga flytningar? Jag är helt blöt i trosorna, känns så ofräscht. Plus att jag tror att det kommer blod hela tiden när det rinner till... :(

• Skattkistan

Mina tröstande ord är att det är lika för mig. En kompis påpekade det idag så jag skyllde på mensen. Men det kan man ju inte göra hela månaden.... :/

• Skattkistan

Jag jobbar också på förskola.

Sambon tjatar om sex här hemma, och min lust är nere på noll för tillfället. Känner mig som en bov! Någon mer??

• Skattkistan
    Tulpanen89 skrev 2013-10-19 16:02:03 följande:

NU BLIR JAG GALEEEEN!

Någon mer som känner en klump i halsen?
    Har gjort de i en månad om inte mer. Har försökt med allt men den finns fortf kvar!
    Va fasen kan de vara. Orkar knappt mer..
    Klumpen gör mig så jäkla arg! Kan knappast va lugn längre. Den stör mig otroligt mkt :'(

Så känner jag också hela nätterna. Så sjuuukt jobbigt!
  • Skattkistan

För min del tror jag mer att det hänger ihop med halsbrännan... Den kommer alltid samtidigt som klumpen...

Jisses, fick just frågan om jag är gravid (tog mig omedvetet på magen). Jag ljuger dåååligt så de genomskådade nog det ;)

• Skattkistan

Här erbjuds vi grattis kub och det ska vi gå på. Tyvärr väljer vi väl att göra det lite för att se om det verkligen finns något där inne och stilla oron eftersom man annars får vänta till rul. Synd att de inte erbjuder ultraljud tidigare...

• Skattkistan
    strumpan123 skrev 2013-10-21 11:16:42 följande:

Här tror jag dom har tagit bort hälsosamtalen och skickar hem broschyrer istället. 3 timmar kvar till vul, tills jag vet hur det gått i magen. Nervöös

Åh, lycka till! Jag håller tummarna för att allt ser bra ut!
Svar på tråden Bf Juni 2014