Inlägg från: Skattkistan |Visa alla inlägg
  • Skattkistan

Bf Juni 2014

jamka skrev 2013-11-10 17:17:21 följande:
    Nej, men jag vill inte göra ev. fvp och det blir kanske jobbigt att hantera om det blir 1:200 eller ännu värre. Hur stor sannolikhet fick du förra gången om jag får fråga? Hur gammal är du?
    Jag kommer inte ihåg exakt vad vi fick, men det var väldigt bra siffror. Sist var jag 25 och nu kommer jag vara 27!

Jag har också känt att det kommer bli väldigt jobbigt om man får dåliga siffror, men min sambo vill vara väl förberedd om det visar sig att vi kan få ett barn med kromosom avvikelser så jag har gjort det för hans skull mest..
  • Skattkistan

God natt alla gravida! Jag har en ny vana att gå och lägga mig 20.30, såå skönt! 11+1 idag så jag hoppas tröttheten avtar snart!

• Skattkistan
    Frozen skrev 2013-11-19 11:41:16 följande:
    Jag känner faktiskt tvärtom, är alltid kall annars och speciellt om fötterna, men nu är jag varm hela tiden och behöver aldrig ha tofflor på mig som jag alltid annars har. Lustigt att det är så olika. 

KUB idag gick toppen, 1:20 000, så inget att gå vidare med. Den levde om ordentligt därinne, snurrade och viftade smile1.gif  
    Grattis vad roligt! Längtar till vårt kub på måndag! Dagarna går sakta! Hur stor var den lille?
  • Skattkistan
    Frozen skrev 2013-11-19 12:05:35 följande:
    Fel av mig, det är för urinvägsinfektion de kollar protein i urinen. 
    Skattkistan skrev 2013-11-19 12:01:30 följande:Grattis vad roligt! Längtar till vårt kub på måndag! Dagarna går sakta! Hur stor var den lille?
    Den var 7.2 cm smile1.gif Stämde bra överens med BF, blev visserligen flyttad tillbaka till den dan jag hade från början, var min BM som räknat lite fel antar jag. Men eftersom vi gjort IVF går man efter viss mall så 3/6 är jag tillbaka på, och det datumet kommer inte ändras vid RUL. 

Det blir så verkligt när du skriver att den är så stor för då är ju min det med. Jisses! Fick du några fina bilder?
  • Skattkistan

Jag går också runt med blöta trosor och det är hemskt! Det känns verkligen som att det rinner en flod ibland o då blir jag livrädd varje gång att det ska vara blod. Men jag kommer ihåg att jag hade såhär med min son också så jag tror att det är ganska normalt :) jag byter trosor lite oftare bara så jag ska känna mig fräsch!

• Skattkistan

Ska bli skönt att slippa smussla med graviditeten hela tiden och börja använda kläder som det inte gör något om magen syns lite i! På måndag har vi kub så sen är det förhoppningsvis fritt fram!

• Skattkistan
    Gullulla skrev 2013-11-24 08:39:28 följande:

Hej,

Mått illa, ont i brösten och trött som få! Är nu i vecka 10 och alla symtom förutom tröttheten är som bort blåsta. Ingen värk i magen eller rygg, börjar bli orolig.

Detta är min 3:e graviditet men mitt yngsta barn är 14 år så jag kommer inte ihåg? Någon annan som känner igen sig?

Tack på förhand!

Mina symptom försvann ibland för att sedan komma tillbaka någon dag senare. Njut av dagarna du mår bättre! :)
  • Skattkistan

Vad tråkigt Lotta 84!! Kram till dig!

Vi har varit på kub idag och allt såg jättefint ut, och jag kan nu äntligen slappna av och njuta av graviditeten!

• Skattkistan
    GrabbarnaOchJag skrev 2013-11-29 12:20:17 följande:

Någon mer som är yr?? när jag reser mig upp så snurrar det i huvudet..

jag har bra HB och blodtrycket är bra! 

Jag också. Får sätta mig på huk ibland. Alla mina värden var också toppen så jag förstår inte varför. Köpte hem blutsaft igår för att se om det blir bättre av det...
Svar på tråden Bf Juni 2014