Inlägg från: strumpan123 |Visa alla inlägg
  • strumpan123

Bf Juni 2014

Phlippan87 skrev 2013-10-04 10:12:37 följande:
    kan vara typ ischiasnerven eller dyl. dock känns det tidigt att känna av det redan nu

Ja tycker också det verkar tidigt med sånt.

Kroppen är en bra konstig grej :p

Kanske bara är nåt som inte hör till fast alla huggen började för en vecka sen.
  • strumpan123

Har knappt nå symptom kvar varken igår eller idag så nu börjar min nojja.. det är så alla mina mf börjat :(

Men det är ju bara att vänta och se..hoppas dom kommer tillbaka imorgon.

Känns som om alla andra tidigt gravida har extrema symptom som jag aldrig fått iom att mina graviditeter dör tidigt fast inte kommit ut på några veckor

• strumpan123
    Zwoom skrev 2013-10-04 12:51:26 följande:
    Blir faktist avis på vissa av er som är illamående...

Själv mår jag bra och utan symtom ja lite trött men det det är jag ju ibland annars med.

Kännes som jag fått mera energi...

Ska inte nojja mig nu!!!     

Känner samma här, skönt att nån mer inte känner så mycket symptom
  • strumpan123

Om man får medicin mot bortstötning när man har något fel...borde man inte få det efter senaste missfallet?
    Blir väldigt ledsen nu att jag inte har fått det än.. efter 4 missfall och nu är mina symptom borta...precis som alla andra mf börjat.
    Är så jävla livrädd.... det är väl försent att sätta in nu? Ska till läkaren och prata om mediciner på måndag men det borde väl ha gjorts före??? 

• strumpan123
    Phlippan87 skrev 2013-10-05 18:24:25 följande:
    Håller bli att bli galen av oro här. Har fortfarande inte fått något riktigt tydligt + utan bara många svaga, men idag är det mycket svagare än igår så nu kommer oron rejält för att det inte ska hålla denna gången. Får jag inte tydligt senast på måndag ringer jag bm igen för blodprov och att tjata till mig ett vul så snart det är möjligt att se något
    Jag hoppas att du får en rejäl stegring snart och att dom låter dig komma in på prov och en koll.
    Håller tummarna att allt är som det ska ändå! 
  • strumpan123
    Phlippan87 skrev 2013-10-06 07:24:34 följande:
    Misstänker att jag får lämna er här snart Efter att ha fått positivt i 5 dagar fick jag nu negativt på morgonen, dock ingen blödning ännu och fortfarande gott om symptom. Ska ringa bm imorgon för blodprov 
    Åh nej gud vad tråkigt :( Kram
  • strumpan123

Vaknar 5 timmar efter jag somnat, precis som alla gånger jag varit gravid.
    Alltid just 5 timmar sen måste jag upp och kissa och då blir jag så pigg att jag inte kan somna om  

• strumpan123

någon mer som har extrem växtvärk?
    Fick det igår i flera timmar innan jag till slut somnade och nu börjar det igen

Svar på tråden Bf Juni 2014