Inlägg från: strumpan123 |Visa alla inlägg
  • strumpan123

Bf Juni 2014

jag är supervarm och har varit det sen en vecka innan jag plussade.
    Igår var jag sååå trött och katten förde liv och killen hostade så jag höll på att bli galen, blev så där riktigt förbannad :P
    Håll inte en gravid kvinna vaken när hon vill sova :P

Nu vaknade jag med ansiktet fullt i finnar också..kul  

• strumpan123

Mjölk har jag sug efter och har haft tre av dessa graviditeterna. Alltid ett glas mjölk till maten :)

• strumpan123

Jag är också livrädd för mf, jag har nå fel i kroppen (infektion tror läkaren) någonstans som inte hittas som jag bara kan anta är inblandad i mina mf så vet inte om jag vågar hoppas helt än att det kommer gå bra nu efter 4 mf Vill bara att veckorna ska gå.. Den 21.a vet jag om det är kört eller inte..jobbig väntan

• strumpan123
    Marieulrika1 skrev 2013-10-09 21:45:40 följande:
    Uuh! Jag trodde bara att det var att ha sex, så blev man gravid och 9 månader senare kommer det ut en bebis, var nog väldigt naiv innan jag själv råkade ut för MF. Med mitt MF så plussade jag efteråt och trodde att missfallet var en kraftig mens men fick bekräftat på ett VUL att jag inte var gravid så nu mår jag illa av själva tanken på att få genomgå ännu ett VUL med tråkiga nyheter. Tycker vi tjejer är jävligt modiga och tappra som orkar med sånt här, för det är ingen lek. Tar som attan på psyket...

Ja det är sjukt jobbigt, har arit med om många sådana vul när dom försökt backa mig flera veckor utan att lyssnat på mig om att det inte går, foster för litet, inget foster alls sist, det hade nog tillbakabildats och fick vänta på mf i en vecka. Sist gick jag under, en månad utan jobb och knappt upp ur sängen. Kommer inte ihåg mkt den tiden. Vill inte vara med om det igen.
  • strumpan123
    mammasusan skrev 2013-10-09 21:11:47 följande:
    Marieulrika1: vet ingen statistik....men jag har ju 16st tidiga mf i bagaget...så det känns liksom som varför skulle det fungera för, samtidigt som jag hoppas & känner mig som en idiot varje gång.... Bullensmamma: skulle inte klaga en sekund om jag så fick kräkas i 9 mån bara jag fick fullfölja någon gång....jag lovar! Däremot konstatera/berätta, har inte ens illamående den här gången, mer konstig obehagskänsla....Hoppas du snart kan må bättre ist!
    A 27/6-06, V 26/4-09, ärtan Bf 15/6-14

Känner igen känslorna, och att jag gärna kan vara så dålig bara man får behålla. Kan inte ens tänka mig så många mf Hoppas det går vägen för dig nu.
  • strumpan123

Idag satte jag på mig mammabyxor, fick ändå lov att sätta på skärp då dom sitter lite konstigt men ett av tyg. Gud så mkt skönare än vanliga byxor. Känner ändå av att de tar emot, har rullat ner dom då jag inte gillar att dra dom över magen (är överviktig så det känns konstigt) blev även pyttelite illamående nu efter halva frukosten. =)

• strumpan123

Då kör jag dagens positiva är att byxorna känns för trånga :) och att det jobbar lugnt folk på jobbet idag. Igår blev jag så arg på folk att jag fick hjärtklappning och det bara kokade i mig.(möte om viktiga saker) Får så lätt när jag är gravid

• strumpan123

Jag vet inte om jag ska ringa BM nu eller efter vul. Vill ju veta att pyret lever innan men det kan ju vara ganska fullbokat så velar lite...

• strumpan123
    Zwoom skrev 2013-10-10 11:33:34 följande:
    JAg tycker du ska ringa för alltid när jag varigt gravid har det varigt svårt med att få bra tider
    My family makes me the happiest mom / wife

Ja då ringer jag nog ändå. Tror sjukhuset brukar hjälpa att avboka tiderna om man få missfall så man slipper tänka på det.
  • strumpan123
    Zwoom skrev 2013-10-10 11:39:57 följande:
    Ja det brukar de göra men nu ska vi inte tänka negativt utan pos
    My family makes me the happiest mom / wife

Ja =)
Svar på tråden Bf Juni 2014