• rosii

Bf Juni 2014

carrro84 skrev 2013-10-06 07:50:54 följande:
    Hej tjejer, hoppas att det är ok att haka på eran tråd :) jag plussade på BIM -5 är idag på BIM +1 och testet blir bara starkare och starkare ;) har BF 13 Juni om allt går som det ska ;)

Har inte fattat att jag verkligen är gravid, har försökt sedan maj.

Har en son född dec 2010 och han ska nu äntligen bli storebror ;) helt fantastiskt!

Jag mår bra än så länge, har lite yrsel på morgonen och är lite trött bara ;)

Kul Välkommen! Jag har en dotter född 2010 också. Hon pratar jätte ofta om att hon vill bli storasyster :) när ska ni berätta för eran pojk att han ska bli storebror? Längtar såå, vet att hon kommer bli glad :)
  • rosii

Välkomna alla nya, kommer vara fullt på bb landet runt i juni nästa år :)

• rosii
    elinvd skrev 2013-10-06 19:18:20 följande:
    EQ85: har haft som mensvärk hela dagen och klumpar i blodet också. :(

Phlippan87 skrev 2013-10-06 19:19:40 följande:
    Och nu blev det lite rosa på pappret så nu tror jag det är kört

Åh vad tråkigt, kan inte ens tänka mig hur ni känner :(
  • rosii

Cakes; vi har berättat för familj & dom som står oss närmast i vänskaps kretsen. Allmänheten får veta i v 12-15 :)

• rosii
    mammasusan skrev 2013-10-06 22:26:33 följande:

Ok, vet du vad det beror på?
    tycker det låter som fogarna. 
  • rosii

Jag kämpar med nikotin abstinens. För 50 dagar sen slutade jag röka efter ett 10 årigt beroende, har snusat i ett år jämte med rökningen. Har sån abstinens, men det går bättre för var dag. Ibland är det jobbigare. Märkte idag att gubbens snus (mitt favvo) luktade jätte illa, vilket hjälper mot kampen! Det som annars brukar lukta så gott, luktar nu äckligt. Det är bara fortsätta kämpa :) 

• rosii
    EQ85 skrev 2013-10-07 07:03:11 följande:
    Ja. Har samma o strålning ner i ljumsken ibland.

Du är så grymt duktig!!! Jag rökte i 10 år. Slutade för 4 år sedan och det va ett helvete. Abstinensen va hemsk.

Men!!! Jag mår mkt bättre. Fick en kronisk tarmsjukdom pha rökningen. Måste gå på medicin resten av livet men mår betydligt bättre utan cigg.

Min sambo sa alltid " du är för smart för att röka"

Du gör barnen en stor tjänst med.=)

De slipper va runt cigg o ha en mamma med abstinens.

Kämpa på!!!!!

Åh tusen tack för din pepping, det betyder mkt!! Upptäckte astma för nått år sen så de va lika dags att sluta. Men det som fick mig att fimpa var att en familjemedlem fick en stroke, & jag fick upp ögonen. Lika bra de va! :)

& joo... abstinensen är hemsk. Lyckades inte sluta helt första grav, & det ger mig ångest än idag. Det var det mest egoistiska jag nånsin gjort.
  • rosii

Över natten gör mina bröst ont nu, damn! Tissevårtorna är off limit! Är så sjukt trött också att jag nästan somnar sittandes varje dag. Blir man piggare kanske med vitaminer? Det är extremt svårt att jobba natt nu med den här tröttheten :( riktigt jobbigt

• rosii
    Phlippan87 skrev 2013-10-07 22:12:44 följande:
    tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla
    WARNING! This bitch may bite. Piss her off at your own risk

Beklagar :(
  • rosii
    Zwoom skrev 2013-10-08 08:28:26 följande:
    Någon annan som är TRÖTT...Alltså inte lite trött utan trött i massor? Går oc lägger mig tidigt och känns fortfarande som jag knapt fått sova kl 5 då klockan ringer.... Skulle kunna sova mycket mera  
    My family makes me the happiest mom / wife

Jag är skit trött. Alltså asigt jävla trött ;) Det känns som om man ät sjuk & behöver sova hela tiden. Bara passa på vila medans det går. :)
Svar på tråden Bf Juni 2014