Bf Juni 2014
Jag beklagar strumpan, och jag hoppas ni får en fin dag 
Cakes, jag tror inte det är svårt att få medicin utskriven och är det så att det känns outhärdligt skulle jag ringa BM och fråga om de kan hjälpa eller om du direkt ska gå till VC. Sen om medicinen hjälper är ju en annan femma, för mig tog den udden av illamåendet men jag blev istället jättetrött.
Jag har också haft en del huvudvärk men kaffe har hjälpt, ipren ska du inte ta men alvedon går bra.
Sen kan du alltid säga till folk att du håller på och bli sjuk, det är så jag egentligen känner i kroppen av och till, som att värsta förkylningen är på väg att bryta ut 
Och den där känslan att ha nånting i halsen hela tiden, känner precis igen.
Känns som jag tagit ett jättekliv i graviditeten idag genom att få den bekräftad på vul. Fick se ett tickande hjärta och åldern stämde precis överens med vår beräkning v7+0 i dag 
Min svullnad har nog också lagt sig en del dagtid och märks mest på kvällen.
Honey, vilket tråkigt bemötande, ja det är verkligen skillnad på mödravård och mödravård. Tycker generellt att man verkar generösare med det mesta i Stockholm, möjligheten till KUB, få veta könet vid RUL, tidigt vul om man tex fått en blödning eller har ont. Och även om man inte kan förhindra ett tidigt missfall så kan man slippa gå med oron som är så otroligt påfrestande.