Bf Juni 2014
* Progesteron inte presenterade ![]()
* Progesteron inte presenterade ![]()
Jag bestämde mig för att inte testa något mer, tog ett den 1/10 på äl+ 7 sen tog jag ett CB den 5/10 bim-3...har testat så mycket genom åren så nu låter Jag bli & ser mig som gravid eftersom det blivit plus 2ggr
....fast jag gärna skulle vilja få ett superstarkt streck, men nä låter bli ist för att bli orolig. Blir ju inte mer gravid för det.
Då min gynläkare är ca25 mil bort så åker jag själv, även om jag önskade att maken följer med. Tänkte boka in mig under v.43 på måndag för ett tidigt vul.
Lotta84: jag får kväljningar då jag borstat tänderna eller då jag äter & det blir för mkt mat i munnen
Känner inte så mkt än idag, förutom att jag fortfarande är varmare & har tydligare +smala ådror på händerna...inte gått upp än hemma förkyld...4+4 idag
guld värt om jag tar mig fram & förbi 5+0 iaf
Hej allihop! Jag hoppas det är ok att jag hänger på här :) Vi plussade imorse efter att försökt i 16 månader!! Det var ett starkt plus och idag är BIM+1. Ska ta ett till test ikväll och sen ett digitalt imorgon bitti. Har inte fattar det än och vågar nog inte fatta det än heller.. Här är en länk till min bild, vad tycker ni? :)
i1273.photobucket.com/albums/y414/smalltowngirlC88/74B959CD-1B29-46FA-BB91-25A7B041FB4A-4842-00000A342C0AB7F5_zps171f27fc.jpg
När är det okej att börja med en sådan där gravidtröja med bebistryck på alltså det är en bebis på bild ![]()
Kommer ni här inne ta reda på könet på ert pyre där inne?
Ja vet inte om jag vill vta faktist utan få veta sen vi snittet istället