Bf Juni 2014
Jag ska starta en fb grupp kommer heta junimammor 2014. Om jag gör den hemlig borde det väl inte synas jag startat den? Alltså på min sida/tidslinje! ?
Jag ska starta en fb grupp kommer heta junimammor 2014. Om jag gör den hemlig borde det väl inte synas jag startat den? Alltså på min sida/tidslinje! ?
Det går att välja hemlig och då ser endast medlemmar. Håller på att skapa. Säger till när den är färdig!
Sök på Junimammor 2014 och begär att få gå med!
Ok men då måste jag lägga till medlemmar iom att den är hemlig. Alla som är med kan lägga till medlemmar sen. Gruppen måste vara öppen eller sluten för att man ska hitta den och begära medlemskap. Vi kan ju senare ändra till sluten.
Ska ni maila namn till mig eller så får ni skriva i inboxen här på fl. Skriv namn och hur din bild ser ut så lägger jag till.
Min mail är scapula@live.se
Jag kommer också vara här men även på fb!
Man kan bara lägga till vänner i gruppen verkar det som. Så ni som skrivit till mig lägger jag till som vän först, jag heter Anna
Jag kommer nog också lämna er. Började blöda i morse, som en mensblödning med smärta. Ska på kontroll på fredag. Alla gravsymtom är borta och jag har inte mycket hopp kvar... vårt tredje missfall, känns förjävligt. Och det värsta är att min man inte vill försöka mer, denna grav var oplanerad så nu tycker han att vi är färdiga. Dubbel sorg...
På väg nu för kontroll på gyn. Blöder ff rött så hoppet är ute. Nu hoppas jag att de kan konstatera nåt genom vul så jag slipper gå i ovisshet och vänta...
Nu lämnar jag er. Konstaterat missfall, tom och återställd livmoder och hcg på endast 19. Det positiva är att maken vill prova igen