• kakabus

Bf Juni 2014

Jag ska starta en fb grupp kommer heta junimammor 2014. Om jag gör den hemlig borde det väl inte synas jag startat den? Alltså på min sida/tidslinje! ?

• kakabus
    mammasusan skrev 2013-10-13 09:41:09 följande:
    Om jag skapar en hemlig grupp på fb, kan jag gå ur den om det skulle behövas? Men de är inte hemliga va? "Bara" sluten? Då kan väl andra se?

Vi har en sluten grupp i vår vinklubb och det är bara de som är med som kan se. Däremot vet jag inte om det syns typ att man skapat eller gått med på sin egen sida/tidslinje? Jag kan provskapa en som heter nåt neutralt, återkommer!
  • kakabus

Det går att välja hemlig och då ser endast medlemmar. Håller på att skapa. Säger till när den är färdig!

• kakabus
    mammasusan skrev 2013-10-13 09:50:56 följande:
    Ok gör så för man kan ju välja, sluten, hemlig eller öppen....hemlig borde ju vara att det inte syns alls, sluten syns det ej vad som skrivs men att man är med etc? Eller tänker jag fel?

Du tänker rätt
  • kakabus

Ok men då måste jag lägga till medlemmar iom att den är hemlig. Alla som är med kan lägga till medlemmar sen. Gruppen måste vara öppen eller sluten för att man ska hitta den och begära medlemskap. Vi kan ju senare ändra till sluten.

Ska ni maila namn till mig eller så får ni skriva i inboxen här på fl. Skriv namn och hur din bild ser ut så lägger jag till.

Min mail är scapula@live.se

• kakabus

Man kan bara lägga till vänner i gruppen verkar det som. Så ni som skrivit till mig lägger jag till som vän först, jag heter Anna

• kakabus
    honey1 skrev 2013-10-13 14:41:10 följande:
    Vad är det för FB grupp ni pratar om? :)

Jag fick jätteont i magen igår. Kramp, som om det var magkatarr fast nere i "tjejmagen", i flera timmar tills jag somnade. Kändes som om det var förstoppning, men det kan inte det ha varit. Kommer ihåg att jag kände den känslan på förlossningen när jag hade blivit igångsatt med dropp, det liksom spände i magen jätte mycket samtidigt som det var mensvärk. Typ värkar fast det höll i sig kändes det som. Tror ni det kan vara missfall på g? Idag mår jag dock bra, ovanligt bra då jag har mått illa varje morgon jag vaknat förutom idag.

Inboxa ditt namn på och vad du har för profilbild på facebook så lägger jag till dig som vän och sen i en hemlig grupp - junimammor 2014.
  • kakabus
    AnnaMM skrev 2013-10-13 14:59:27 följande:
    Här kommer FB gruppen om ni vill vara med...

LÄNK:   www.facebook.com/groups/668928739793432/

Inte den gruppen jag menar. Har startat en hemlig grupp för oss med bf juni som inte vill vara offentliga ännu. Går inte att länka till. Inboxa namn till mig så ordnar jag
  • kakabus
    honey1 skrev 2013-10-14 14:02:10 följande:
    Jag mår förjävligt dåligt hela jävla tiden. Hatar det här. Förstår inte varför jag mår mer illa denna gång?? Det sägs ju att man mår mer illa med tjejer men har redan en tjej och hon fick mig bara att bli åksjuk och illamående om jag inte åt ordentligt... Men det här... Det är så jag tror att det är tvillingar.

Eller har ni mått sämre med killar än tjejer?

När jag väntade sonen spydde jag i flera månader. Med dottern mådde jag inte illa alls!
  • kakabus

Jag kommer nog också lämna er. Började blöda i morse, som en mensblödning med smärta. Ska på kontroll på fredag. Alla gravsymtom är borta och jag har inte mycket hopp kvar... vårt tredje missfall, känns förjävligt. Och det värsta är att min man inte vill försöka mer, denna grav var oplanerad så nu tycker han att vi är färdiga. Dubbel sorg...

• kakabus
    mysis123 skrev 2013-10-16 20:45:18 följande:
    beklagar verkligen.... vet tyvärr smärtan. varför vill han inte mer?? lider verkligen med dig. skickar styrke kramar

Han är nöjd med två barn, tycker det känns tillräckligt. Denna grav var inte planerad så därför vill han inte prova igen... ska försöka bearbeta honom!
  • kakabus

På väg nu för kontroll på gyn. Blöder ff rött så hoppet är ute. Nu hoppas jag att de kan konstatera nåt genom vul så jag slipper gå i ovisshet och vänta...

• kakabus

Nu lämnar jag er. Konstaterat missfall, tom och återställd livmoder och hcg på endast 19. Det positiva är att maken vill prova igen

Svar på tråden Bf Juni 2014