Inlägg från: strumpan123 |Visa alla inlägg
  • strumpan123

Bf Juni 2014

jag vill också göra ett till digitalt men vågar inte ännu eftersom man aldrig vet om det tagit några extra dagar innan ägget fäst :P

Men jag ska nog göra ett imorgon eller på lördag. Aldrig lyckats få 3+ eftersom jag haft så lite hcg innan mina mf ända upp i v7 fick jag 2-3 bara.
    Men nu med dom här superstarka testen borde jag kunna få 3+ =)) vill inte vara för tidig bara  

• strumpan123
    EQ85 skrev 2013-10-10 14:09:50 följande:
    Allt jag skrev föravann. Men är d inte.så att på Bim 4+0 brukar man.få 1-2. 5+0 = 2-3 6+0 = 3+. Sen får ju vissa tidigare växling mellan veckorna. Eller är jag yr nu?

Det kanske stämmer....då ska jag vänta till nästa onsdag med test :p
  • strumpan123
    Zwoom skrev 2013-10-11 09:29:00 följande:
    Känns som att jag skall knyta en påse runt min nacke som jag kan spy i... Vågar inte riktigt nu gå länge i någon affär...MEN jag är så jäkla glad att må illa....Många skulle inte vilja må illa men för mig är det verkligen ett stort plus och med stor glädje jag mår såhär pga mina MF 
    My family makes me the happiest mom / wife

Förstår dig, vill också :) Känns fortfarande i magen när jag sitter, det kan jag inte komma ihåg att jag hade med mina mf. Hur jobbigt det än är så älskar jag det :) Känns som om jag vill gå i mjukisbyxor hela dagarna.
  • strumpan123

Ja dagens positiva :) mår lite småkonstigt, inte riktigt illa men nära till tror jag. Vi ska börja göra smycken idag som vi ska sälja i företaget vilket ska bli kul.

• strumpan123
    Zwoom skrev 2013-10-11 09:44:20 följande:
    Haha tack! Vadkul med fikastund
    strumpan123 skrev 2013-10-11 09:38:39 följande:
    Förstår dig, vill också :) Känns fortfarande i magen när jag sitter, det kan jag inte komma ihåg att jag hade med mina mf. Hur jobbigt det än är så älskar jag det :) Känns som om jag vill gå i mjukisbyxor hela dagarna.
    Mår du illa nu? Annrs kommer detsäkert med all säkerhet      
    My family makes me the happiest mom / wife

Inte direkt, lite obehag...lite småilla kanske i små stunder. Ja hoppas faktiskt att det kommer :)
  • strumpan123

Vi kommer kolla kön, känns enklare att handla saker då faktiskt. Sen är jag för nyfiken för att inte veta och måste nog ha tid att bestämma namn, då minkar man på valen :p

• strumpan123

Är alldeles svag nu, har inte ätit mellan frukost och lunch och då åt jag frukost kl 8-9. Vad äter ni till mellanmål? Alltid varit superdålig på det

• strumpan123
    Cakes skrev 2013-10-11 20:17:09 följande:
    Hej, 

En fråga...

Om man är i början av v. 6 och tar ett gravtest på kvällen, då man kissat typ 1,5 timme tidigare. Kan detta vara anledningen till att stecket blev lite svagare än för några dagar sedan med morgonurinen? Så är det ju i början, at det är bättre med morgonurin... men spelar det någon roll i v. 6? Eller är det något som inte stämmer... har haft ont i magen idag så blir lite orolig.

Hoppas ni förstår min fråga, känner att formuleringen blev lite halvdan :) 
    jag kan få svagare ibland men då har jag druckit mycket de senaste 2 timmarna ca.
    Brukade få svagare på morgonen för att jag hade druckit mer innan jag gick och la mig så jag brukar försöka att inte dricka då mkt de 2 sista timmarna på jobbet och testa när jag kommer hem  
  • strumpan123
    Cakes skrev 2013-10-11 20:36:22 följande:
    Nej, blöder inte. Och har samma symtom som vanligt, det vill säga mår illa och fryser. Bara lite mer ont i dag. Ja, alltså det visade ju klart positivt efter bara några sekunder, men för några dagar sedan var teststecket starkare än kontrollstrecket. Hade dock inte druckit onormalt mycket, ett glas till maten bara. 

Hm, får testa i morgonbitti igen och se hur det visar. Åh, varför skulle jag testa för?! 

hehe känner samma idag..varföör :P skulle väntat med digitala jag hade i några dagar eller med morgonurin
Svar på tråden Bf Juni 2014