Bf Juni 2014
Pirrigt det där och som sagt inte 100% säkert att det stämmer. Hon kan ju ha skrivit "flicka". Då är det lite fler bokstäver än tjej
Är det någon som känner en pirrande nästan vibrerande känsla i underlivet i bland.. Funderar på vad det kan va :p om någon vet? :)
skattkistan: JAAA!!! Det som funkar ibland för mig är att gå en runda innan läggdags och sen duscha riktigt varmt.. Men har det väl satt igång så är det hopplöst.. Under förra graviditeten så brukade min man massera mina ben tills jag somnade, hehe..
Varning för personligt och intimt... Men under hela dagen efter sex så kommer det som stora slemklumpar som jag misstänker är delar av slemproppen.. Antar att den återbildas igen.. Fler som har det så? Jag har haft det så i några månader så det är inget nytt, men alltid efter just sex.. Kan det vara slemproppen tro? Vet inte vad det annars skulle bero på..
Idag har jag kollat på skötväskor. Vilken djungel! Och de allra flesta är riktigt fula :( detta blir ett jobbigare projekt än barnvagnen tror jag. Någon som har tips/rekommendationer??
Någon här som fått göra ett tillväxtultraljud?
Nu senast vi var hos barnmorskan så hade inte magen växt.. (33+1 då) Den står still. Men å andra sidan sa hon att bebisen redan är fixerad och det kan göra att sf-måtten blir stilla.. Samt att hon inte tyckte att hon kändes liten. Men jag fick ju ändå en remiss till ett tul. Känner mig både lite orolig men samtidigt glad att det tas på allvar!
Började blöda efter sex nu men det slutade ganska fort. Ska man ringa in till förlossningen ändå eller kan jag avvakta o se om det kommer mer eller om de börjar göra ont? :/ bebisen rör sig som vanligt.
Det kunde bli så sa hon o jag skulle höra av mej om de fortsatte. Får se om det resulterar i en bebis redan nu då :p 35+0 idag. Så lite kan han allt vänta.