• Bobbo3

Bf juni -14

Idag har jag varit på inskrivning :D fick inte tid för RUL förrens nästa år så blir en lååång väntan men vi tänkte göra ett privat Ul i v 13-14. Längtar så efter att få se våran plutt :).

• Bobbo3

Har inte skrivit här inne på ett tag har fullt upp hemma med sonen:). Dessutom spyr jag fortfarande och mår väldigt illa menmen på måndag går jag in i v 15 så tiden går fort :). Hur mår ni andra ??

• Bobbo3
    Snowboard skrev 2013-11-30 00:31:12 följande:
    Vad skönt att höra att fler fortfarande mår dåligt! ( även om jag såklart inte önskar att det vore så ). Jag är i v. 14 och spydde nu när jag kom hem från jobbet. Jag tycker det är jättejobbigt att ständigt gå med illamående :(. Det blev dessutom värre när jag gick in i v. 12 när det ju ska bli bättre. Suck. Jag vill bara att graviditeten ska gå fort så jag slipper må som em rutten sill. Hur gör du för att "stå ut"?

Jag äter lergigan comp och lergigan och hade nog inte fixat att ta hand om sonen utan dom. Jag har bättre dagar å sämre dagar på dom sämre dagarna lever jag på yoghurt och beslagtar soffan. Men jag har märkt att om jag är hungrig eller kissenödig så mår jag mer illa så små äter (iden mån det går). Kan bara äta vissa saker så äter bara det som går te x kött går inte att äta. Men hatar detta illamående :( känns hemskt när man är mitt i middagen får springa på toa :/. Jag hoppades verkligen att det skulle försvinna i v12, räknade ner dagarna men sån tur hade jag inte nu har jag typ gett upp å räknar med illamånde tills minst v25 som det var förra graviditeten.
  • Bobbo3

Snowboard: aa det känns som man klagar mycket men har man inte upplevt detta hemska illamående så vet man inte hur hemskt det är. Jag har faktiskt inte spytt sen i lördags natt så börjar se "ljuset i tunneln" :) har mått illa men känns ändå som ett stort steg i rätt riktning :). Blir lite avis när jag ser att många har RUL innan mig trots att jag antagligen har bf före er ( bf 2e juni). Jag har inte RUL förrens 10e januari och då e jag i v20 ibland är det skit att bo i en stor stad :p men vi ska på privat ul på fredag å jag e såååå nervös . Hoppas allt e bra med min lilla plutt.

• Bobbo3

Jag var på ul i fredags och liten verkade må toppen där inne låg och sparkade för fullt :) så mysigt att se man blir ju helt till sig :)

• Bobbo3

Snowboard: nää har tyvärr inte RUL förrens 10e januari, då e jag i v 20. Men jag kände att jag behövde se en levande bebis innan rul för att kunna slappna av så vi bokade in ett tidigt privat ul :). Jag är fortfarande föräldrar ledig med sonen så jag är hemma hela dagarna. Det har underlättat mycket nu när jag mår illa annars jobbar jag med livsmedel så fjnkar inte så bra att jobba när man spyr. Hade väldigt tur så mina dagar räcker så jag behöver inte jobba innan bebisen kommer :). Men jäklar vad fort denna graviditeten går när man redan har barn som tar upp ens tid. Förra gången tyckte jag att det gick jätte långsamt men nu flyger veckorna förbi :). Hur har det funkat för dig med jobb och barn när du mårilla?

• Bobbo3

Testar om jag kan få liv i tråden igen :) Hur e det med er ?? Jag mår helt okej är vääääldigt trött men annars ska man inte klaga. Någon som varit på RUL ? Vi har tid på fredag så snart är det äntligen dags, längtar så :)

• Bobbo3
    Nelly81 skrev 2013-12-20 12:38:37 följande:
    Hej alla kommande juni-14 mammor! Är det många som fortfarande har problem med illamåendet? Mitt känns bättre men kommer och går fortfarande. Känns fortfarande väldigt overkligt att vara gravid efter flera års försök och sedan händer allt väldigt fort, flyttar till ny stad, träffar ny kille och blir gravid på nästan en gång( trodde ju knappt jag kunde bli gravid efter alla utredningar och hormonbehandlingar) Är det nån mer som är förstagångsföräldrer? Vore roligt byta tankar och erfarenheter med er andra som är lika långt gravida 

Jag mår fortfarande illa på förmiddagen och får ibland springa in på toan. Men det är mkt bättre mot hur det va tidigare. Äter dock fortfarande lergigan comp.
Svar på tråden Bf juni -14