Bf juni -14
Idag har jag varit på inskrivning :D fick inte tid för RUL förrens nästa år så blir en lååång väntan men vi tänkte göra ett privat Ul i v 13-14. Längtar så efter att få se våran plutt :).
Idag har jag varit på inskrivning :D fick inte tid för RUL förrens nästa år så blir en lååång väntan men vi tänkte göra ett privat Ul i v 13-14. Längtar så efter att få se våran plutt :).
Har inte skrivit här inne på ett tag har fullt upp hemma med sonen:). Dessutom spyr jag fortfarande och mår väldigt illa menmen på måndag går jag in i v 15 så tiden går fort :). Hur mår ni andra ??
Snowboard: aa det känns som man klagar mycket men har man inte upplevt detta hemska illamående så vet man inte hur hemskt det är. Jag har faktiskt inte spytt sen i lördags natt så börjar se "ljuset i tunneln" :) har mått illa men känns ändå som ett stort steg i rätt riktning :). Blir lite avis när jag ser att många har RUL innan mig trots att jag antagligen har bf före er ( bf 2e juni). Jag har inte RUL förrens 10e januari och då e jag i v20 ibland är det skit att bo i en stor stad :p men vi ska på privat ul på fredag å jag e såååå nervös . Hoppas allt e bra med min lilla plutt.
Men blää skulle ju varit mellanrum i texten :/ :/
Jag var på ul i fredags och liten verkade må toppen där inne låg och sparkade för fullt :) så mysigt att se man blir ju helt till sig :)
Snowboard: nää har tyvärr inte RUL förrens 10e januari, då e jag i v 20. Men jag kände att jag behövde se en levande bebis innan rul för att kunna slappna av så vi bokade in ett tidigt privat ul :). Jag är fortfarande föräldrar ledig med sonen så jag är hemma hela dagarna. Det har underlättat mycket nu när jag mår illa annars jobbar jag med livsmedel så fjnkar inte så bra att jobba när man spyr. Hade väldigt tur så mina dagar räcker så jag behöver inte jobba innan bebisen kommer :). Men jäklar vad fort denna graviditeten går när man redan har barn som tar upp ens tid. Förra gången tyckte jag att det gick jätte långsamt men nu flyger veckorna förbi :). Hur har det funkat för dig med jobb och barn när du mårilla?
Välkomna och grattis till alla nya :)
Testar om jag kan få liv i tråden igen :) Hur e det med er ?? Jag mår helt okej är vääääldigt trött men annars ska man inte klaga. Någon som varit på RUL ? Vi har tid på fredag så snart är det äntligen dags, längtar så :)