Bf juni -14
Grattis :) Jag bor i Partille strax utanför göteborg eller aa bor exakt vid gränsen faktist så ganska nära borås :)
Jag köpte inga gravid byxor förra graviditeten men nu har jag köpt 2par jeans å va underbart det är att känna sig "uppklädd" :). Har svansat runt i joggings när jag mått så illa. Men det e lite depprimerande att jag svullnade upp så fort jag kissade på stickan. Hade höfter innan men nu..
Välkomnen jennie :) hur gamalt e ditt första barn ?
Idag har jag varit på RUL :D bebisen verkade må toppen där inne dock ville den inte riktigt visa upp sig. Så bm tyckte det var svårt att avgöra kön. Hon hittade ingen snopp fast hon tittade feån massa olika vinklar så hon trode att det var en liten flicka men som sagt så såg man det inte med säkerhet. Så nu blir det en lång väntan till v 35 när vi tänkte göra ett nytt ul . Är såååååå nyfiken om det verkligen e en flicka :)
Tack :) Japp har en son på 15 månader :)
Aa hade varit jätte kul vill så gärna ha en lite flicka :) men e ju självklart nöjd bara bebisen mår bra :) Va tror du att du har för nån i magen? Känner du dig tröttare denna graviditeten när du har en liten smtidigt? Jag e helt slut på kvällarna sonen är vääääldigt energisk så e fullt ös här hemma :)
Hej alla va 1000år sen jag skrev här. Men har 6 dagar kvar till bf å nu ikväll gick slemproppen och har samandragningar med mensvärk så nu kanske det e på gång här :). Hoppas det för jäklar va trött jag e på att vara gravid. Å dessutom svettas jag jag som tusan i värmen å e trött som jag vet inte vad.
Allt stannade av :/. Började ikväll igen med ganska onda samandragningar men sen stannade allt upp bara . Bebisen trivs tydligen väääldigt bra i magen. Känns som om magen ska spricka snart den står rakt ut å bebis ligger långt ner så kan knappt ha några brallor. Har bf på fredag så får se om hon tittar ut innan det :). Sonen e född i v 38+2 så har aldrig varit gravid så här länge innan känns som om jag e på över tid redan :p
Nu e våran tös här :) hon föddes den 29/5 kl 17:17. 3566gr och 49,5cm. Allt gick bra men va lite långdraget med värker men vattnet gick aldrig så hon e född med segerhuva.
Här va det en ganska långdragen förlossning men det beror på att vattnet aldrig gick. Vaknade med värkar strax efter 4 och hon kom 17:17. Värkarna började göra riktigt ont vid 3 tiden å vid 16:30 va det olidligt men sen när krystvärkarna kom var hon ute på 3- 4 värkar. Fick sy 1 stygn. Nu e det full rulle här hemma med magknip och trotsig 20 månaders son.