Inlägg från: Anonym (troll) |Visa alla inlägg
  • Anonym (troll)

    Jag gillar att trolla på forum - ask me anything

    Jag gillar att trolla, fråga vad du vill!

  • Svar på tråden Jag gillar att trolla på forum - ask me anything
  • Anonym (troll)
    Juronjaure skrev 2013-09-23 14:10:03 följande:
    VARFÖR?! Jag är så förbannat trött på alla troll på familjeliv, man kan ju fan inte ta NÅGONTING på allvar längre!

    Är det kul att göra folk arga? Vad får du ut av det? Har du ett så tråkigt liv att du måste lägga energi på att göra andra människor arga? Tragiskt...
    För att det är roligt! Vissa gillar att odla i trädgården, andra att lyfta skrot på gymmet, jag gillar att trolla på internetforum. Familjeliv är väldigt svårtrollat, eller så är jag inte tillräckligt bra på det då man blir avslöjad fort här jämfört med andra forum om man inte är försiktig.

    Ja det är kul att göra folk arga, få dem att skratta, bli upprörda, bli glada, vadsomhelst. Jag vet inte om mitt liv är så särskilt mycket tråkigare än andras, men min livskvalité höjs rejält av att trolla.
    dennis02 skrev 2013-09-23 14:11:03 följande:
    Är du duktig på att trolla? Är du så skarp att du kan få folk att gå på nästan vad som helst?

    Jag är ganska kass på att trolla, men jag förbättras hela tiden. Jag lyckas kanske en gång av tre. Det roligaste som finns med att trolla är när man får till något helt galet men majoriteten köper det ändå.
    Anonym (?) skrev 2013-09-23 14:13:24 följande:
    Så vilka trådar är dina?
    Det vill jag inte avslöja, men det är väldigt få trådar just här, som sagt, det är svårtrollat här. (Destå roligare när man väl lyckas så)


     
  • Anonym (troll)
    Anonym (-) skrev 2013-09-23 17:07:11 följande:
    Slöseri med tid på något som inte ens är kul. Vad gör du när du inte "trollar"? Högstadie-elev?

    Jag tycker det är väldigt roligt. Jag jobbar som bartender i en hotellbar när jag inte trollar, men jag skulle gärna vilja läsa till psykolog.
  • Anonym (troll)
    Visstfanvilldu skrev 2013-09-23 17:15:50 följande:
    Jag trollar inte själv men håller inte med de andra. Förstår mycket väl att det är underhållande! Lycka till i fortsättningen ;)

    Tack!
    Anonym (?) skrev 2013-09-23 17:20:14 följande:
    Jag tycker det är underhållande att läsa, sant eller ej det som står. Det roliga är ju att det spelar ingen roll om ts är uppriktig eller inte problemen går ju ändå att diskutera seriöst.

    Ibland kan det faktiskt bli en seriös diskussion om ett ämne man bara trollat ihop, med insiktsfulla och smarta kommentarer med en vettig diskussion, det är kul när det händer, även om kanske avsikten var att starta pajkastning över något idiotiskt.
    La Lola skrev 2013-09-23 17:21:18 följande:
    Hur gammal är du?
    Alldeles för gammal för att vara såhär barnslig egentligen. 
  • Anonym (troll)
    La Lola skrev 2013-09-23 19:09:09 följande:
    Och åldern är?
    Av avataren att döma, bra mycket äldre än dig. Ok du vill ha en siffra :) jag är 35.
  • Anonym (troll)
    liquorice skrev 2013-09-23 19:19:59 följande:
    Tycker du att du själv är rolig och skriver roliga trolltrådar?

    Jag menar, oftast är de inte ens roliga och bara pinsamma.

    Ibland är jag rolig, ibland försöker jag vara rolig men är mest pinsam. Jag lyckas kanske en gång av tre.
    Anonym (***) skrev 2013-09-23 19:27:49 följande:
    Varför bantar du inte?
    Jag behöver inte banta, jag skulle behöva gå upp 5kg för att få den kropp jag vill ha.
    lövet2 skrev 2013-09-23 19:29:39 följande:
    2 frågor:
    Har du någon favoritsajt? Har du råkat ut för trolljägare någon gång?
    Favoritsajten att trolla på är Flashback. Det finns många smarta människor som är duktiga på att uttrycka sig själva i skrift där, och duktiga i att debattera i skrift, de är roligt och lätt att trolla sådana. "Bondförnuftsmänniskor" som kanske verkar mindre smarta är mer svårtrollade, men det gör det ännu roligare när det väl lyckas.

    Trolljägare skulle väl vara admins då som bannar en,och javisst det har hänt många ggr. Vanliga forumsmedlemmar som kollar posthistorik, jämför olika tråder/poster eller på det sättet avslöjar en finns, men det har hänt mig bara några gånger. Det finns ingen skam för mig att bli påkommen, visst det är inte kul, men shit happens, och man lär sig av sina misstag
  • Anonym (troll)
    Anonym (mrtroll) skrev 2013-09-23 20:17:24 följande:
    Haha nej det är det inte, mina kompisar har startat kanske häften av alla trådar som hamnat på heta ämnen de senaste veckorna.

    Ett fellow troll! Manligt kön på trollet till och med! Välkommen! Jag är fortfarande i lärandefasen av trollandet så det gäller kanske mest för mig då. Jag har svårt att trolla på familjeliv, för jag blir påkommen här är kanske ett bättre sätt att säga det då. Om du inte har en fråga, kanske du har några trolltips?
  • Anonym (troll)
    Anonym (+-) skrev 2013-09-23 20:22:25 följande:
    När du blir påkommen som troll, slutar du skriva i tråden då eller fortsätter du? En del troll här blir tysta efter ett tag för dom vet väl inte vad hon/hon ska svara och då är det lättare att "försvinna. Hur gör du?

    Jag trollar aldrig själv, men har tänkt att om jag nu gör det någon gång, hur ska jag kunna hålla igång tråden så den blir trovärdig och inte bli avslöjad i ett inlägg, som skrivs av bara farten?

    Ibland fortsätter jag, det beror på. Ibland fattar ju några i en tråd att man trollar, men inte alla, och är det ett roligt ämne kan man ju göra några försök att hålla igång det ett tag till ändå isåfall. Men när det är helt kört och det bara kommer kommentarer i stil med "nu är det inte roligt längre" så är det bättre att lägga av och starta ett nytt ämne.

    Det lättaste för att hålla igång ett ämne är för mig att låtsas som jag är en annan person (som är väldigt skruvad) och tänka "hur hade den här skruvade idioten svarat?" och ALDRIG tänka att "nu skall jag svara smart på det här" eller "hur skall jag svara på det här?".  
  • Anonym (troll)
    Anonym (nja) skrev 2013-09-23 20:27:25 följande:
    Skulle du kunna trolla om precis vad som helst? Tex skriva medvetet elaka saker som att människor vars barn dött får skylla sig själva?

    Nej fyfan. Det skall vara absurt, skruvat och kanske ibland elakt men jag har spärrar. jag skulle tex. heller aldrig grovt förolämpa någon som kommenterar i mina trolltrådar. Jag vill att folk skall slå sig för pannan och tänka "vilken jävla idiot!", bli irriterade eller skratta, inte bli ledsna.
    Anonym (***) skrev 2013-09-23 20:33:04 följande:
    Nä,tror snarare tvärtom,men men.
    Vem skulle du helst trolla i röven på?
    Häckner eller Labero? 
    ingen av dem:)
  • Anonym (troll)
    Agdaa skrev 2013-09-23 20:39:16 följande:
    Har du sysselsättningsproblem?

    Jag har fast arbete. Men ja, trollning är en hobby.
  • Anonym (troll)
    Unis skrev 2013-09-23 20:55:04 följande:
    Hur många trolltrådar har du startat?

    Här på FL? Jag är sällan här. Men kanske ett halvdussin över ett par månaders tid.
    taquine skrev 2013-09-23 21:23:49 följande:
    Har bara funnits en enda som kunnat "trolla " på FL och det är den berömde ANOF som du inte är, sorry men du skriver väl hitta på att jag gjort svärmor på smällen och dyl. Inte roligt utan ett stort gäääsp.

    Skall kolla upp denne ANOF, tack för tipset! 
     
  • Anonym (troll)
    Unis skrev 2013-09-23 22:17:23 följande:

    Jaha okej, det var inte såå många då. Du hänger hellre på Flashback med dina troll?
    Bland annat Flashback
    Anonym (***) skrev 2013-09-24 10:00:58 följande:
    Varför svarar du inte på alla frågor?
    Jag väljer de som jag har lust att svara på:)
    Deelicious skrev 2013-09-24 13:46:41 följande:
    Jag gillar också att trolla:) ge exempel på vad du kan gilla att trolla om? Vill veta om vi har nåt genemsamt

    Allt möjligt är trollbart, en grej jag gillar är att låtsas vara riktigt skruvat politiskt korrekt och anklaga allt möjligt för rasism.

      
  • Anonym (troll)
    Anonym (?) skrev 2013-09-24 14:31:26 följande:
    Låter som en typisk sverigedemokrat. är du medveten om att du på det sättet gör rasister en stor tjänst?

    Är det nu rasistiskt att trolla i det här jävla pk-landet? SD 2014!
    Anonym (stoep) skrev 2013-09-24 14:47:12 följande:
    Vilka forum trollar du på? 

    Mestadels flashback, fast flertalet andra med. Hittar jag ett forum jag blir intresserad av, så trollar jag. 
    Anonym (***) skrev 2013-09-24 16:07:34 följande:
    En rasistisk bög med lågt iq o liten pitt....inte undra på att du inte har något annat för dig än trolla för att få känna dig viktig en stund.Kräks
    Du kan det här!
     
  • Anonym (troll)
    Isnogood skrev 2013-09-24 18:15:16 följande:
    Så, varför skrev du inte ut DET i din trådstart..?

    T.ex. Jag gillar att trolla, fråga mig vad du vill, men räkna inte med att få svar 

    Hade ju underlättat en hel del    

    Svara ett troll, som ställer trollfrågor, i min trolltråd, då imploderar universum.
Svar på tråden Jag gillar att trolla på forum - ask me anything