Inlägg från: Webbredaktör Annelie |Visa alla inlägg
  • Webbredaktör Annelie

    71 218 189:e inlägget Tävla och Vinn!



    Det är ju onsdag, lill-lördag så varför inte festa till denna sista onsdag i september med en tävling.
    Just nu så har det skrivits runt  71 203 189 inlägg i forumet. Nu vill vi komma upp i 71 218 189 inlägg. Det borde bli under natten eller torsdag morgon.

    Tävlingen är enkel-
    Jag börjar med ett ord och du skriver det första ord du kommer att tänka på.
    T.ex
    Katt- päls
    Päls- kallt
    Kallt- glass
    Glass- jordgubbe osv

    Den i den här tråden som kommer närmast inlägg 71 218 189  är den som vinner. Priset är Lego/Duplo kit.


     


    Då kör vi!
    Lycka till
    Det första ordet är:


    Löv


     


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-09-26 09:32
    Härligt kämpat alla! Vilken kul överraskning så här på förmiddagen att se att så många är med och tävlar.

    Forumet i övrigt, var lite segare än vanligt under kvällen natten så det dröjer nog lite till innan vi har en vinnare. Fortsätt kämpa!
  • Svar på tråden 71 218 189:e inlägget Tävla och Vinn!
  • Webbredaktör Annelie
    AngelOfLightness skrev 2013-09-26 14:44:00 följande:
    Oljud
    Nu har vi en vinnare!

    {#emotions_dlg.flower}   Det gick väldigt fort på slutet jag hann inte alls med, men nu har jag hittat en vinnare, inlägg nummer 2713
    "AngelOfLightness" träffade på inlägget rätt 71 218 189: inlägget i forumet. (inboxa mig dina uppgifter så kommer vinsten på posten. Alt mejla mig på redaktionen@familjeliv.se{#emotions_dlg.flower}

    Bara det är ju lite coolt tycker jag, sist vi hade en liknande tävling så fick vi ta närmaste inlägget mot de annonserade och nu hamnade de mitt i prick!

    Hoppas att ni tyckte att detta var lika kul som jag! Skrattande  Berätta gärna vad ni tycker om upplägget så vet vi om detta är något vi ska göra fler gånger!

    Sen får ni gärna fortsätta ordleken!
Svar på tråden 71 218 189:e inlägget Tävla och Vinn!