• Anonym (Mystiskt)

Bajset när man flyger

Jag undrar verkligen en sak. Vad i hela friden händer med bajset när man bajsar i flygplan? Jag har hört att det "spottas" ut i luften bara. Kan detta vara sant? Ja menar...tänk om någon är ute på en promenad och bara får bajs på sig? Jag har inte varit med om det, har ni det? Eller känner ni någon som drabbats? Det låter lite konstigt, men det är bara en sak jag alltid undrat utan att få svar på helt enkelt.

Det borde inte vara tillåtet, eller ?

OBS jag kom inte på någon annan stans att placera tråden under,

• Svar på tråden Bajset när man flyger
  • Anonym (tvångströjan)
    Anonym (Frågvis) skrev 2013-09-27 20:43:41 följande:
    Varför i hela friden ligger den här tråden under "sex & sånt"?
    Flygbajsfetischism?
    Jag tror att du just uppfann ett nytt ord- ring SAOB!!
  • Juronjaure
    Selfish Geene skrev 2013-09-27 20:26:05 följande:
    Ja bajset faller rakt ner, det är därför man inte får lämna sin plats innan planet har kommit en bit från flygplatsen.
    Det är även därför det anses som god sed att inte använda flygplanstoaletten för "nr2" när man passerar över bebyggelse utan väntar tills planet befinner sig över tex vatten
    Anonym (fia) skrev 2013-09-27 20:30:21 följande:
    Jag har varit med om det. Eller ja, inte jag personligen såklart, men en kompis till mig fick bajs i huvudet när vi var ute i skogen och plockade blåbär. Eftersom det enligt polisutredningen föll från ca 10 000 meters höjd hade det en fart på 1595 km i timmen, så hon dog ögonblickligen och det blev ett 80 cm djupt hål i marken där hon hade suttit. Han som bajsade fick 6 år för vållande till annans död. I rättegången hävdade han att han trodde att det hamnade i någon behållare i planet på något sätt, men hallå, alla vet väl att det bara spottas ut i luften?

Härligt att det finns folk som vet hur flygplanens vc-teknik fungerar!

Underbart, veckans skratt!
  • Harmagedon

Klart det är så. Varför skulle annars folk klaga när flygplatser bygger om och bygger ut. Inte nog med att man helt plötsligt får en massa buller in på knuten. Man kan inte heller längre gå ut utan att få en massa skit på sig.

• cazh82

Det är väl ingen som sätter sig och krämar på en flygplanstoalett väl?

• Anonym (Hahaha)
    cazh82 skrev 2013-09-27 21:21:22 följande:

Finns nog många som gör... Vet flera som gjort det för dom har sk nervösmage ;)
  • Juronjaure
    cazh82 skrev 2013-09-27 21:21:22 följande:
    Beror väl på... Magsjukor och stressmagar tar ingen hänsyn till att man sitter på ett flygplan :P
  • cazh82

Stackars folk, hörs väl ut när man gasar på.

Anonym (Hahaha) skrev 2013-09-27 21:23:32 följande:
    Finns nog många som gör... Vet flera som gjort det för dom har sk nervösmage ;)

• fluu

Vad har detta med sex och samlevnad att göra btw?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • cazh82

Hellre bajsa i blöja, faktiskt. Kan man gå och kasta den sen.

Juronjaure skrev 2013-09-27 21:24:07 följande:
    Beror väl på... Magsjukor och stressmagar tar ingen hänsyn till att man sitter på ett flygplan :P

• Anonym (-)

Förr (fram till mitten/slutet av 80-talet) så var toaletterna på tåg öppna så att allt som hamnade i toaletten hamnade på spåret. På den tiden fick man inte utnyttja toan medan tåget stod stilla.

Svar på tråden Bajset när man flyger