Anonym (Flygtekniker) skrev 2013-09-29 00:46:26 följande:
Ärligt, tror ni på det på fullaste allvar att släpps rakt ut? Shit alltså vart är mänskligheten på väg om man inte har mer kunskap än så?
Det filtreras i stora tankar, när man tömmer tankarna så är det inte vatten och bajs i en blandning med kiss, utan det är så vätskeavskillt att du kan elda med det likt torv. Även vattnet som du använder när du tvättar händerna i flygplanet är vatten som cirkulerar, givetvis går det genom rening och den biten, men det är samma vatten, så var det för 10 år sedan iaf, kanske dem kommit på något nytt nu
Haha, Är det därför man inte ska dricka vattnet på toaletten? haha
Den där tanken att man inte får glömma tala om för sina barn att inte glömma tvätta händerna känns inte lika viktig längre haha..
Bara skämtar... Vet att vattnet är renat men ändå lustig tanke..
Jo, ni som fått fryst bajs i huvudet och överlevt så finns det faktiskt en bra förklaring. Antingen så kan det vara en älg som i sitt försök fly undan älgjakten gömt sig på vingen. eller så kan det faktiskt var en bärplockare på väg hem som gömt sig i hjulhuset. Alla behöver ju bajsa någon gång.
Rättelse: Innan jag får påhopp, Jag tycker också att det är hemskt öde bärplockarna råkat ut för och jag hoppas de som är ansvariga straffas. Det finns inget lustigt i deras situation.
.