• Anonym (Mystiskt)

Bajset när man flyger

Jag undrar verkligen en sak. Vad i hela friden händer med bajset när man bajsar i flygplan? Jag har hört att det "spottas" ut i luften bara. Kan detta vara sant? Ja menar...tänk om någon är ute på en promenad och bara får bajs på sig? Jag har inte varit med om det, har ni det? Eller känner ni någon som drabbats? Det låter lite konstigt, men det är bara en sak jag alltid undrat utan att få svar på helt enkelt.

Det borde inte vara tillåtet, eller ?

OBS jag kom inte på någon annan stans att placera tråden under,

• Svar på tråden Bajset när man flyger
  • Anonym (Frågvis)
    Anonym (-) skrev 2013-09-27 21:32:42 följande:
    Förr (fram till mitten/slutet av 80-talet) så var toaletterna på tåg öppna så att allt som hamnade i toaletten hamnade på spåret. På den tiden fick man inte utnyttja toan medan tåget stod stilla.

Men om tåget började flyga sket man på sig.
  • Dine

Amatörer, jag har landat i Hong Kong, ätit middag i HH, ätit lunch i Kina, åt middag i HH, flög hem, Åkte till Australien, käkade middag, dagen efter buffe, lunch..middag, Arlanda Alla affärsresenärer vet....

• litenPrick
    Dine skrev 2013-09-27 22:25:37 följande:
    Amatörer, jag har landat i Hong Kong, ätit middag i HH, ätit lunch i Kina, åt middag i HH, flög hem, Åkte till Australien, käkade middag, dagen efter buffe, lunch..middag, Arlanda Alla affärsresenärer vet....
    Utan att bajsa?

Bajset sugs ner i en behållare med en vacuumsug. Är man så stor så man täpper till hela toan med rumpan så kan man fastna om man spolar innan man reser sig. Har inte hänt så ofta men hände en dam som fick sitta tills planet landade (inte påhittat det stod om det på aftonbladet).

Att plan dumpar bajs i luften är bara en myt.   
  • Anonym (Jaja)

Kan man knulla inne på toan kan man väl skita?

Denna tråden var den roligaste som hänt sex&sånt på länge.

• litenPrick

Är man av modell större och man är trög i magen så är det ju bara att klämma ner baken så det är tätt runt kanten och sen låta maskinen göra jobbet. Behövs inget krystande där inte... sluuurp så är hela tarmen tom. Undrar om man kan köpa hem en sån sugmaskin.. hmm

• LoPax

Var det inte någon artikel i aftonbladet för ett tag sen om någon isbajsklump som hade gått rätt genom taket på en villa i antingen ryssland lr USA ? 

Jag menar det jag skriver, och ingenting annat.
  • linnn89

Oj va dum jag var gick verkligen på det lite att bajset spottas bara ut... Hahahahha

• ulfsas
    linnn89 skrev 2013-09-28 06:41:20 följande:
    Oj va dum jag var gick verkligen på det lite att bajset spottas bara ut... Hahahahha
    Ingen fara. Lite kul bara.
    Jag jobbar som pilot och fick frågan av min dotter om hur man flygfraktar hästar.
    (det gör man bara i stora fraktplan utan en massa passagerarstolar)

Jag skojade och sa till henne att vi ger hästarna sömnmedel och så lägger vi in dem i planet med hjälp av en gaffeltruck. Hon var väl 18 år då kanske. Det gick några dagar innan hon nämnde det igen och jag bara inte kunde hålla mig längre utan brast ut i ett gapskratt. Hon blev inte så värst arg. tror hon själv funderade på hur hon kunde gå på det. Litar på pappa eller litade på pappa är det väl numera.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Simon 681

Det är inte "öppet" ut i luften från toastolen i ett flygplan. Skulle det vara det skulle skillnaden i tryck slita ut dina tarmar.

Varför inte googla "hur fungerar en flygplanstoalett".  

How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
Svar på tråden Bajset när man flyger