guldlock1980 skrev 2014-11-10 09:26:17 följande:
Wow så du är ruvare nu dessutom, helt underbart ju!! :) Härligt att du också upplevde att du blev väl omhändertagen. Verkligen goda nyheter att du fick så många embryos till frysen OCH att de kunde återföra ett litet frö :)
Japp, Lutinus är en ny upplevelse ;) Bara att bunkra upp med trosskydd... Det jobbigaste är att man hela tiden känner hur det "rinner till".
Japp, går in i vecka 6 på torsdag :) Tog ett CB digital igår bara för att se att det plussas på en vecka från förra testet och det gjorde det, så skönt! Om tre veckor idag är det första ultraljudet. Japp fortsätter med både akupunktur och Lutinus, för säkerhets skull. Känner inte så mycket egentligen ännu, haha nästan så jag önskar jag kände lite illamående eller något ;)
ja tydligen är jag också ruvade hihi.
Helt sant med Lutinus upplevelsen, jag blir ibland fullkomligt GALEN på den ofräscha "rinna till konstant"-känslan... vet inte hur ofta man springer på toa och yes, trosskydden byts ut så det riktigt brinner i trosorna! ;)
Hela den här grejen med att viskulle åka till Riga var ju lite av din förtjänst faktiskt, vi hade tittat på det sedan tidigare men sen följde jag dig på er resa och även om det nu inte blev nåt där för er så var det iaf det som gav mig lite spark i baken..
lustigt nog har vi loopat i samma kvarter med lite liknande fertilitetshistoria sedan en tid tillbaka; inseminationer Sellmer Danmark, akupunktur Kira, boende söderort, AVA... Nu kör ni IVF via KS vilket vi tidigare gjort, (fast vidareremmiterades till Linköping p g av dåvarande köer.)
nu är du gravid- se till att fortsätta vara det så ska jag också bli det snart! om inte detta försök så kanske nästa!?