• Skånetös

Insemination hösten 2013

Någon som ska insemineras nu under hösten 2013? Vi har försökt bli gravida i 2,5 år och ingenting har hänt. Har inte hittats något fel på varken mig eller min sambo. Ska påbörja vår första insemination om ett par veckor. Hade varit roligt att följas åt.

• Svar på tråden Insemination hösten 2013
  • anno81

Hur har det gått för dig guldlock?

Själv blev jag mamma till 2 små pojkar. 10 veckor för tidigt föddes de.

• guldlock1980

Anno81: wow grattis!!! Oj har det gått så lång tid alltså att du redan fått dina bebisar! Gick allt bra? Varmt grattis igen!!

Själv gick jag in i v.9 idag. Har varit sjukskriven två veckor pga väldigt starkt illamående :( Kräks inte men mår så illa att jag inte orkar sitta upp. Ultraljud nästa vecka! :)

Kikar in här lite då och då för att jag så gärna vill följa er alla.

Dig har jag redan grattat Adina, men gör det igen!!! Stor kram!

Nightrose: har du också fött din bebis nu tyckte jag att jag såg? Stort stort grattis!!! Underbart!!

• LillaSofie
    Nightrose skrev 2014-11-26 03:05:07 följande:

För ca 9 månader postade jag mitt plus här.

Ville bara önska er tjejer ett enormt lycka till!! Lär läsa vidare någon gång ibland men inte lika aktivt. Lär inte posta så mycket.

Ville mest inge lite hopp. Resan till son nr två började våren 2014 med en hormonbehandlande ägglossning och makeinsemination på sophiahemmet, som ledde till ett plus. 25/11 kl 19:19 föddes han. En otrolig lycka som jag hoppas att alla ni i forumet inom en snar framtid får uppleva.

Ge inte upp och tro på er själva. Glöm inte bort er själva på vägen i kampen. Unna er goda saker för det är ni värda!! Ni kommer att lyckas på ett eller annat sätt!

Kram!!!

Åh jag har helt glömt bort att säga grattis
  • LillaSofie
    anno81 skrev 2014-12-01 13:02:21 följande:

Stort grattis!! Gick allt är bra? Hur mår dem och ni?
  • clin
    anno81 skrev 2014-12-01 13:02:21 följande:

Grattis! :)
  • Nightrose

Grattis anno81!!! Hoppas allt gick superbra! ?

Tack Lillasofie, skånetös och guldlock! :)

Svar på tråden Insemination hösten 2013