• Skånetös

Insemination hösten 2013

Någon som ska insemineras nu under hösten 2013? Vi har försökt bli gravida i 2,5 år och ingenting har hänt. Har inte hittats något fel på varken mig eller min sambo. Ska påbörja vår första insemination om ett par veckor. Hade varit roligt att följas åt.

• Svar på tråden Insemination hösten 2013
  • Evy
    anno81 skrev 2013-11-18 09:51:17 följande:
    Som jag har längtat till denna dag! Idag ska vi till Hans och få se vårt lilla barn men just nu känns det inte så positivt. Fick en blodblandad flytning I lördags och på söndagen kom blod. Idag kommer lite brunt. Får nog ställa in mig på ett nytt missfall men som jag sa till min man att det känns ändå skönt att vi ska till doktorn idag så han kan bekräfta våra misstankar.

Jag håller alla tummar och tår att allt ska stå rätt till.
    Lycka till Hjärta
  • Skånetös

Har precis varit och gjort ett vul för att se hur jag svarat på sprutorna och för att boka in min första insemination! Nu visade det sig att jag har svarat för bra på behandlingen! Hade 4 st stora mogna ägg så vi har fått avbryta allt!! Så nu ska jag äta primolut tabletter i tio dagar för att sedan få min mens så ska vi börja om i nästa cykel! Känner mig så ledsen och besviken just nu! Varför ska det vara så svårt för :(

• Evy
    Skånetös skrev 2013-11-18 11:55:04 följande:
    Har precis varit och gjort ett vul för att se hur jag svarat på sprutorna och för att boka in min första insemination! Nu visade det sig att jag har svarat för bra på behandlingen! Hade 4 st stora mogna ägg så vi har fått avbryta allt!! Så nu ska jag äta primolut tabletter i tio dagar för att sedan få min mens så ska vi börja om i nästa cykel! Känner mig så ledsen och besviken just nu! Varför ska det vara så svårt för :(
    Åh nej!!! det där vill man ju verkligen inte höra!! Vafan Rynkar på näsan Mardröm att behöva hoppa över en hel månad...

Styrkekramar till dig Hjärta
  • sama12

Detta kommer vara den längsta veckan i mitt liv hittills...
    Hoppas så att mensen uteblir nu till helgen...

• Evy
    sama12 skrev 2013-11-18 12:38:13 följande:
    Detta kommer vara den längsta veckan i mitt liv hittills...
    Hoppas så att mensen uteblir nu till helgen...
    mm den ständiga väntan till BIM! Håller tummarna Skrattande
  • anno81
    Skånetös skrev 2013-11-18 11:55:04 följande:

Tänker på dig kram.
  • anno81

Hemkommen igen från doktorn. han kunde inte se något på ultraljudet så troligen missfall. fick göra ett nytt gravtest som var positivt. fick då lämna blod och ska lämna på torsdag igen för att kola om hormonerna har gått ner så vi kan börja om på nytt igen.

• clin

Anno81. Så tråkigt! Då hoppet finns o sen blir helt förstört. Jag har inbokat nästa måndag, då skall hans kolla om de finns något dät ( vilket de inte gör!) så sen börjar vi på nytt med nässpray o gonal f. Here we go again! Hur ställer ni er till IVF?

• Evy
    anno81 skrev 2013-11-18 16:36:12 följande:
    Hemkommen igen från doktorn. han kunde inte se något på ultraljudet så troligen missfall. fick göra ett nytt gravtest som var positivt. fick då lämna blod och ska lämna på torsdag igen för att kola om hormonerna har gått ner så vi kan börja om på nytt igen.
    Åh nej!! Gråter..  Tänker på dig Anno81! Styrkekramar till dig. 
Svar på tråden Insemination hösten 2013