• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Pemmel
    modesto skrev 2013-10-11 17:54:57 följande:
    han var snygg, jag lade hans bilder tidigare
    Försökte faktiskt scanna de flesta, men missade just ditt inlägg då, tydligen...

    Men vad sägs om denna från 2013; Australiens BB;

     DREW(L)
  • Lejonmamman01


    Severus skrev 2013-10-12 15:54:07 följande:
    Som stumfilmsdiggare så ska jag inte glömma att posta den erans hetaste man: Buster Keaton

    Men oj, så där ser ju nästan min karl ut!  Visste att det fanns en anledning till att jag la märke till honom 1994...



    Fast tycker du att han var SNYGG, menar du..? Buster Keaton var väl snarare känd som en lite lustig figur, som spelade i komedier..? Som många män kunde känna igen sig i och känna hopp när han fick flickan på slutet, trots sitt alldagliga yttre och sitt fumlande och klantande..?

    DENNE, däremot (Rudolph Valentino):

     
  • Severus
    Pemmel skrev 2013-10-12 17:48:14 följande:
    Försökte faktiskt scanna de flesta, men missade just ditt inlägg då, tydligen...

    Men vad sägs om denna från 2013; Australiens BB;

     DREW(L)

    Man ser tandköttet iaf
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-12 15:54:40 följande:
    Kanske denna medlem går an? I några år till iaf?

      

    Hon är ju i den åldern då nästan alla barn är söta... Jag skulle nog säga, tyvärr, att det redan syns att hon antagligen inte kommer att bli varken någon klassisk skönhet eller något akademiskt ljus...
  • Lejonmamman01
    EmmaW84 skrev 2013-10-12 12:13:01 följande:
    Håller med, han är fin prinsen ????

    Han ser i alla fall väldigt bra ut i ansiktet, även om det sägs att han ska vara kort och spenslig. Alltså ingen He-man. Sedan lider han också av den där ingen-hjärna-bakom-ögonen-looken som alla i kungafamiljen har - utom Silvia förstås.
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-12 14:42:47 följande:
    Fram med rakhyveln, bort med kokosoljan - och vi kanske har något där...

    Väldigt fin kropp i alla fall!
  • Severus
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-12 17:49:42 följande:

    Fast tycker du att han var SNYGG, menar du..? Buster Keaton var väl snarare känd som en lite lustig figur, som spelade i komedier..? Som många män kunde känna igen sig i och känna hopp när han fick flickan på slutet, trots sitt alldagliga yttre och sitt fumlande och klantande..?

    DENNE, däremot (Rudolph Valentino):

     

    Jag tycker BK var snygg i många roller. Däremot har jag sett lika många mindre tilltalande poser/bilder på nätet.

    Tack o lov är min man lika snygg hela tiden  
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Lejonmamman01


    Anonym (Gerard) skrev 2013-10-11 21:23:03 följande:
    I rest my case.
    Steve McQueen var fin, men Gerard Butler vinner.

    Konstigt det där med vad man kan gå på media-hypen. Jag hade en crush på Steve McQueen när jag var i tonåren (han var redan död då - SÅ gammal är jag inte! ). Såg honom i "The Thomas Crown Affair", och det bara slog runt! Men nu när jag ser honom på bilder, tycker jag att han rentav ser TÖNTIG ut. Inte alls lik figuren på serietidningen Mad's framsida! Dessutom ser han jämt väldigt härjad och gammal ut i förhållande till sin fysiska ålder vid tillfället, vilket inte är konstigt i och med att han rökte som en borstbindare.

    Utan det mediahypen - att man fått LÄRA sig att man skulle tycka att Steve McQueen var The King of Cool. Samt rollfiguren såklart, som var en oerhört rik, self-made man i välskräddade kostymer, med intressanta hobbies och unga älskarinnor överallt... samt de INTRESSANTA replikerna, som naturligtvis inte skådespelaren hittat på själv... 
  • Severus
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-12 18:05:04 följande:

    Konstigt det där med vad man kan gå på media-hypen. Jag hade en crush på Steve McQueen när jag var i tonåren (han var redan död då - SÅ gammal är jag inte! ). Såg honom i "The Thomas Crown Affair", och det bara slog runt! Men nu när jag ser honom på bilder, tycker jag att han rentav ser TÖNTIG ut. Inte alls lik figuren på serietidningen Mad's framsida! Dessutom ser han jämt väldigt härjad och gammal ut i förhållande till sin fysiska ålder vid tillfället, vilket inte är konstigt i och med att han rökte som en borstbindare.

    Utan det mediahypen - att man fått LÄRA sig att man skulle tycka att Steve McQueen var The King of Cool. Samt rollfiguren såklart, som var en oerhört rik, self-made man i välskräddade kostymer, med intressanta hobbies och unga älskarinnor överallt... samt de INTRESSANTA replikerna, som naturligtvis inte skådespelaren hittat på själv... 

    MAD upp i dagen. Det första som poppade upp när jag såg bilden
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Lejonmamman01
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-12 18:05:04 följande:

    Konstigt det där med vad man kan gå på media-hypen. Jag hade en crush på Steve McQueen när jag var i tonåren (han var redan död då - SÅ gammal är jag inte! ). Såg honom i "The Thomas Crown Affair", och det bara slog runt! Men nu när jag ser honom på bilder, tycker jag att han rentav ser TÖNTIG ut. Inte alls lik figuren på serietidningen Mad's framsida! Dessutom ser han jämt väldigt härjad och gammal ut i förhållande till sin fysiska ålder vid tillfället, vilket inte är konstigt i och med att han rökte som en borstbindare.

    Utan det mediahypen - att man fått LÄRA sig att man skulle tycka att Steve McQueen var The King of Cool. Samt rollfiguren såklart, som var en oerhört rik, self-made man i välskräddade kostymer, med intressanta hobbies och unga älskarinnor överallt... samt de INTRESSANTA replikerna, som naturligtvis inte skådespelaren hittat på själv... 

    "...inte alls OLIK figuren i Mad..."
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?