Inlägg från: Rushmore |Visa alla inlägg
  • Rushmore

Läraren bad min dotter byta kläder

Rainbow gg skrev 2013-10-09 18:30:56 följande:
    Yes, alternativt sån där moomoo som extremt feta personer måste ha, ordentligt mycket tyg som inte sitter åt någonstans! Vanliga klänningar har ju ofta någon slags urringning, så det är bäst med en moomoo :)

Sen spelar det ingen roll tycker jag vad man har på sig. Killar kollar ändå. Inte alls längesedan hade jag tjockjacka som gör att jag ser fet ut och ett vanliga par sweatpants men ett par killar som jag gick förbi i dörren i affären skulle ändå kolla in min häck.
    Så vad spelar det för roll vad man har på sig? Killar föreställer sig ändå vad som är under oavsett hur mycket man redan visar :(
    Känner mig så violated nu. Ska nog aldrig gå ut mer, verkar som att jag distraherar det stackars manssläktet för mycket. 
    Eller klassiska tjockiskläder med en oformlig tunika som är snedskuren över bysten, fladdrig hela vägen runt om så att man ser dubbelt så bred ut och en barnsligt rundhalsad ringning. Helst i stormönstrad polyester.
    De som designar kläder för större måste hata tjockisar.
  • Rushmore
    Solrosens skrev 2013-10-09 18:31:19 följande:

Jätte fin look, ts dotter hade dessutom inte ens klackskor utan converse skor skrev ts!
    Så ser väl de flesta unga tjejer ut idag. Jag tycker att tonårsmodet är snyggt och smakfullt nu.
  • Rushmore
    puss skrev 2013-10-09 18:33:40 följande:
    har aldrig sagt nåt om de kläderna. varför visar du mig det där? "linne och jeans" går att uppföra i en mängd stilar.
    Hur vet du att det inte är så här som ts dotter ser ut? Hon har dessutom en kofta över och Converse till så både mer täckt än den här tjejen och med unisexskor.
  • Rushmore

En till med luderlook: tighta jeans, urringat linne, kofta över, snygga bröst.

• Rushmore
    puss skrev 2013-10-09 18:39:05 följande:

gud vad du tjatar. vad är det du vill? du postar en random bild på nånting. ingen av oss vet hur ts dotter ser ut. du postar en helt vanlig bild och använder den som utgångspunkt. det blir ju lite tokigt.
    Så ingen av oss vet hur TS dotter ser ut och ändå påstår du att hon har en luderlook? Hur ska du ha det?
  • Rushmore
    puss skrev 2013-10-09 18:41:26 följande:
    ja, bergis att många skulle reagera över det där. är du paranoid??
    De som reagerar över det där ska nog hålla sig inomhus i så fall eller ta på sig ögonbindel när de går ut för ungefär sådär, med vissa variationer tycker jag att så gott som alla mellan 12 och 50 ser ut idag.
  • Rushmore
    puss skrev 2013-10-09 18:44:16 följande:

just därför tror jag inte att läraren reagerade på den looken.
    Det krävs i stort sett ingenting för att få tonårskillar att reagera eller tappa koncentrationen. Jag bodde i pöskläder under den tiden och ändå var tydligen min kropp jätteintressant att kommentera, glo på eller klämma på.

• Rushmore

Jag googlar jeans + linne och får mängder med träffar på tonårstjejer i outfits som den här:

Luuuuuder!
  • Rushmore
    puss skrev 2013-10-09 18:47:19 följande:

aha. du agerar i syfte att läka egna sår. beklagar.
    Nej, jag försöker få vuxna människor att inse att de beter sig riktigt illa mot tonårstjejer.
  • Rushmore
    Lilje skrev 2013-10-09 18:44:20 följande:
    Efter lite debatt med tonårsdottern har vi nu samsat om hennes nya look.
    Jag tycker att kjolen visar lite väl mycket knä faktiskt. Kanske en hellång?
Svar på tråden Läraren bad min dotter byta kläder