• tjötas

Teutonia: Mistral S vs Fun System

Säkert fler än jag som funderar på nån av dessa helt nya modeller. Gillar dem verkligen och det finns såklart för- och nackdelar med båda. Vad tycker ni? Nån som bestämt sig för den ena eller andra och varför i så fall?!

• Svar på tråden Teutonia: Mistral S vs Fun System
  • IochF

Köpte en Mistral S som vi hämtade förra veckan. Vet inte vad vi tänkte på för den var ju hur stor som helst! Skön att svänga men alldeles för stor och klumpig för vår smak. Som tur var fick vi lämna tillbaka den och har nu inhandlat en Bugaboo istället.

• Filippinan

IochF det var ju bra att ni kunde lämna tillbax... Fun:en är ju lite mindre, i alla fall smalare och lättare.

• Viclar

Vi hade bestämt oss för en mistral s, men igår när vi var på babyland så verkade den superstor och klumpig, så nu har vi ändrat oss och tänker istället köpa en fun

• Malinmamman

Vi har beställt en Fun från mypram i Tyskland, betalat 399 euro! Gillar allt med den förutom det "lilla Huset på prärien"-aktiga sufletten! blir nog fin till slut, ska ha en helsvart med svart mjuklift och en liten söt röd filt från Karin Mannerståhl!

• annagreta

Malinmamman:Är det priset med mjuklift? Vad kostar leveransen?
    Har du tips på någon hemsida-vi vill oxå ha en sån här vagn och jag surfar just nu runt och tittar priser.

• loveisintheair

Elsa77 har du fått din Fun från Mypram nu? Gick allt bra med leveransen osv? Är också sugen på att köpa en Fun från Tyskland nämligen...

• elsa77

ja det gick jätte bra med leveransen den kom precis på dagen 4 veckor efter att vi hade beställt dem.. fick ett mail när dom skickade den och en länk så att vi kunde följa den på resan Fick hämta den på påsten.. Är jätte nöjd!!! Nu vill jag bara köra den..

• elsa77

vet att det diskuterades extra tull avgifter i någon annan tråd och ville bara säga att vi betalde bara de 16% och inge mera..

• loveisintheair

Tack för infon. Åh vad bra det låter, vill också...

Svar på tråden Teutonia: Mistral S vs Fun System