• tjötas

Teutonia: Mistral S vs Fun System

Säkert fler än jag som funderar på nån av dessa helt nya modeller. Gillar dem verkligen och det finns såklart för- och nackdelar med båda. Vad tycker ni? Nån som bestämt sig för den ena eller andra och varför i så fall?!

• Svar på tråden Teutonia: Mistral S vs Fun System
  • tjötas

Tror detsamma gäller på mistral s, finns bara en hjulsort.

• luffsen

Mistral S med mjuklift på babyproffsen här 6700.

• Norrland77

ca 6900 med en massa tillbehör om man tar den från Tyskland....Mistral S alltså..

• Pricken i ny tappning

Kolla in www.mypram.de där det går att köpa en Teutonia Mistral S med mjuklift för ca 5.300. Det funderar vi starkt på att göra. Vi har även mailat till deras kundservice två gånger och båda gångerna fått svar inom en halvtimme. Verkar trevliga och seriösa, både vad jag hittills erfarit samt vad jag hört från andra. Vi har i och för sig ännu inte helt bestämt oss för den, så jag vet inget om leveranser eller garantier etc...

• Pricken i ny tappning

Elsa 77 - köpte ni från Tyskland. Vilken sajt i såna fall?

• enilorac

Tycker ni gör ett bra val vilken ni än väljer av dessa två vagnar ! Tittade och läste massor om dessa vagnar när de skulle komma ut i butik, men tyvärr var de så pass försenade att jag fick beställa en annan vagn för att hinna p.g.a leveranstiden. För mig blev det en lätt och smidig vagn vid namn Esprit Infinity !

Kram C

• sydney

nu har vi beställt vagn. Blev en Mistral s med mjuklift, 6021 kr på Babyproffsen i Värnamo. Färgkod 2500.

• Lie76

Elsa 77, jag funderar med ¨på att beställa en Fun från mypram. Hur mkt fick ni betala?

Svar på tråden Teutonia: Mistral S vs Fun System