Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.

Hallå, vad finns det för kunskap och erfarenhet v att göra FET äggdonation i normal cykel? Alltså inte käka östrogen innan? Detta är ett förslag från Riga. Jag läst att det är lyckosamt och blir allt vanligare vid IVF just för skonsammare och mindre risker. Men hur tror ni jag tänker mer på mina normala hormon nivåer kommer de då att räcka till.
Jag förmodar att man extra medicinera om inte slemhinnan växt till rätt storlek. Men ska resonera med dr F. Vill höra hur ni tänker. Detta är ett förslag pga av det stresspåslag som min kropp verkar få av hormonerna.
Villsågärna; tack för ditt inlägg! Precis så resonerade jag och min man i em. Vi kommer ge ett eget förslag inklusive medicinering. Känner just tidsaspekten blir alldeles för fluffig...
Angående dagis, de klassar jag till kreti pleti kategorin. Som sagt vem frågar om hur respektive barn har kommit till...? Snarare så att dagis kan möjligtvis undervisande syfte prata om de olika sätten att komma till världen. MEN Sex är ju så j... Tabu belagt så det pedagogiska temat står de gärna över. :)) vi frågar inte mer än vad vi klarar av att hantera, vanligast...
Super tack !