Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Jo jag fick börja med lutinus vaggisrna två dagar innan ET, var och mätte slemhinnan på måndagen den 27 e oktober och då hade den precis blivit 7 mm, den dagen donerade donatorn också samt min sambo lämnade sitt bidrag. Onsdagen den 29 oktober gjorde vi ET :)
Jag hade flytningar av Progynonet. Men Vaggisarna är värst! Längtar tills jag får sluta med dom och slippa ha binda på mig dag som natt. Det rinner liksom ut kladdiga medicinrester, känns som att mensen kommer, jätte läskigt. + att man kan bli väldigt trött av dom också. Nu är det bara en dag kvar!!!! Har längtat sååå mycket i flera veckor n att få se om det fortfarande bor någon i min mage eller om den vandrat vidare. Är så rädd för missfall och speciellt nu när jag mått bra i tre dagar ( förutom tröttheten) jag hoppas ju att det är för att min kropp har vant sig. Lovar att uppdatera så fort jag varit på vul :)
Vet att det e lite så där oväsentlig fråga men hur sjutton gör ni när ni e på jobbet med vaggisarna?? vem fasen har stor lust att fläka ut sig inne på toan å försöka få in en sån tablett just där inne.. ;)