Önskar dig ett stort lycka till Nina Camilla! November kommer bli en bra månad för oss känner jag!! Dels så fyller jag år den 12e och testdag den 14! Bara att hålla tummarna och följa med på resan.
Vart den nu tar oss.
Blev förvånad hur stora vaginaltabletter är, härrejösses men mina två första gick bra att få på plats.
Fick meddelande om att min kompis väntar sitt andra barn nu och är i vecka 12. Även om jag blir glad för hennes skull så dog mitt leende jag hade påvägen hem från RMC. Jag vill inte misslyckas! Och ännu mindre nu när det är så många i min närhet som har lyckats! Försöker att kämpa fram det där leendet igen och bara fokusera på mig själv och VÅR resa! Skita i alla andras.
Köpte faktist min första dosett idag, haha härrejösses. Blev inte klok på alla mediciner. Dels progynonet som ska tas två gånger om dagen, omega 3 kapslar två gånger om dagen och nu vitaminer för gravida. Vaginaltabletter ligger dock kvar i sin orginalförpackning. Köpte faktist vitamin burken för gravida på apoteket dels för att jag faktist blir gravid på onsdag och för att jag inte klarade av att svälja mina andra folsyra tabletter. Jag har svårt för att svälja tabletter som inte är glaserade. Nu blir det enklare att hålla koll och då jag läste någonstans att man förlorar mycket vitaminer via hormon behandlingen så kan det nog vara bra att tillföra både det ena och det andra som är samlat i den burken.