• incka

BF mars 2014, Göteborg

Hej!

Jag är ny här och vet inte riktigt hur allt fungerar. Det är möjligt att det redan finns en tråd med det här ämnet, men när jag sökte kunde jag ingen hitta. Upplys mig om jag gör fel :)

Hursomhelst, jag väntar första barnet (bf mars 2014) och bor i Göteborg. Jag har inte så mycket tjejkompisar här i stan, och speciellt inga gravida sådana. Så det vore kul att lära känna några fler!

• Svar på tråden BF mars 2014, Göteborg
  • biodynamisk

På fredag är det RUL! Så spännande, fast börjar bli nervös också att allt inte är bra... Jag har bara köpt ett par bodys och fått barnvagn av en väninna. Resten väntar vi med till efter RUL.

• incka

Spännande! Jag var också väldigt nervös innan rul, men det var fint när man väl var där :) Hittade en så söt björndräkt på HM, förutom den har jag inget köpt. Min man köpte Christer Fuglesangs bok och fick den signerad till barnet under bokmässan, men det kanske inte är något för en bebis direkt, så det räknas nog inte :)

• Niloe

Hej :) väntar mitt första barn den 1 mars , är 25 år och bor inne i stan , hade varit kul att få dela sin upplevelse med nån annan gravid :)

• incka
    Niloe skrev 2013-10-22 23:15:48 följande:
    Hej :) väntar mitt första barn den 1 mars , är 25 år och bor inne i stan , hade varit kul att få dela sin upplevelse med nån annan gravid :)
    Kul! Då är du helt rätt, för det är du inte ensam om :)

Jag vet bara mig själv i min bekantskapskrets som är gravid, så då får man ju leta upp såna här trådar. Det finns en till tråd om Gbg-graviditeter, men den är lite längre (även om den också är bra), så det känns lite lättare att kunna hålla koll här då :) 
  • sooofie2013
    Niloe skrev 2013-10-22 23:15:48 följande:

Haha vad roligt är ju också 25 år och väntar första till den 1 mars :P
  • Niloe

Vad kul ! Var i Göteborg bor du ? Hur har eran graviditet varit hittills

• Erka85

Hej alla! Ja är ny här på sidan och tråden.. Väntar första barnet beräknat 1 mars, är 28 och bor i Göteborg.. Vore kul att lära känna folk som är i samma sits

• Niloe

Vad roligt vi är många som är beräknade att få den 1 mars :)

• Blondie82

Hej tjejer!! Väntar mitt andra barn och bor norr om Göteborg. Jag har BF i april men funderar även snitt då jag hade en kämpig grav förra gången och eftersom det möjligen kan bli i mars tänkte jag att man kanske kan få hoppa in här ändå? Skulle vara kul att lära känna lite fler gravida!!

Svar på tråden BF mars 2014, Göteborg