• incka

BF mars 2014, Göteborg

Hej!

Jag är ny här och vet inte riktigt hur allt fungerar. Det är möjligt att det redan finns en tråd med det här ämnet, men när jag sökte kunde jag ingen hitta. Upplys mig om jag gör fel :)

Hursomhelst, jag väntar första barnet (bf mars 2014) och bor i Göteborg. Jag har inte så mycket tjejkompisar här i stan, och speciellt inga gravida sådana. Så det vore kul att lära känna några fler!

• Svar på tråden BF mars 2014, Göteborg
  • Erka85
    Niloe skrev 2013-11-09 21:14:00 följande:
    Vad roligt vi är många som är beräknade att få den 1 mars :)

Ja eller hur- kanske tillomed är på bb samtidigt?:)
  • Blondie82

Jag bor i Nödinge, Ale kommun. Flyttade hit i slutet av augusti men bodde inne i centrala göteborg innan.

• incka
    Blondie82 skrev 2013-11-10 20:58:00 följande:
    Jag bor i Nödinge, Ale kommun. Flyttade hit i slutet av augusti men bodde inne i centrala göteborg innan.

Åh, jag flyttar lite mer åt ditt håll, men stannar på Hisingen. Det blir flytt till Kärra för vår del
  • Niloe

Jag bor i centrala Gbg men från och med den 3:e flyttar vi till Mölndal ..
    Har ni alla bokat in er på kurserna ? Och iaf vart ?

• MrsIgg

Hej allesammans! Får man hoppa in här? Har bf 27 feb men man vet ju aldrig ;)
    Bor i Mölndal och detta är första barnet så allt är väldigt nytt. Har precis skickat in föräldraledigansökan och hela djungel med försäkringskassan är ju en sort för sig! Dom vet allt om mig nu! :p

Finns ingen i min närmaste krets som är inne i hela barnhärvan så det hade vart trevligt men några som är i samma sits. 

Hoppas det är bra med allesammans! 

• MrsIgg
    biodynamisk skrev 2013-11-13 19:06:32 följande:
    Jag bor u kärna, utanför kungälv. Jag o sambon köpte hus här gör fyra år sedan

Kärna säger du :) Jag är från dom trakterna! Who knew!
    Niloe skrev 2013-11-13 07:09:12 följande:
    Jag bor i centrala Gbg men från och med den 3:e flyttar vi till Mölndal ..

Har ni alla bokat in er på kurserna ? Och iaf vart ?

Vi har inte bokat in oss på några kurser men skall göra det nästa besök hos bm. Har du bokat in dig på något?
  • IdaMaria85

Hej. Bor i Kungsbacka är 28 år och väntar mitt andra barn den 12 mars. Har en kille på 4 år sen innan.

Svar på tråden BF mars 2014, Göteborg