• Anonym (stepmother)

Sambons dotter onanerar!

Min sambo har en 5 årig dotter. Om och om igen kommer jag på henne när hon onanerar genom att smeka sej själv!
    Det känns VÄLDIGT otrevligt att märka hur hon plötsligt börjar flåsa och man förstår vad som pågår!

För ett par veckor sedan var vi på en hotell övernattning. Sambon somnade bums som vanligt och jag låg kvar vaken. Trodde hans dotter sov, men nej då! Efter en stund satte hon igång och det kändes inte alls trevligt att försöka hitta sömnen samtidigt som man hörde henne hålla på.
    Nu bestämde jag mej för att skriva en tråd för att få hjälp i hur jag kan be henne sluta hålla på när jag/någon är i närheten, eller hur jag överhuvudtaget skall behandla det här i mitt eget huvud! Vi bor i en trea, sambon och jag har sängen i vardagsrummet. Själv sitter jag i soffan och hon ligger i vår säng och kollar film, sambon åkte iväg till butiken. Då börjar hon IGEN!!! Försöker med att avrbyta det som pågår med att förslå att vi ska äta kvällsbit innan pappa kommer tillbaka. Får till svar ett flåsande "inte än" och bestämmer mej för att flytta mej till köket.

Hjälp mej i hur jag skall bete mej? Nej, har inte pratat om det med min sambo. Han är ganska pryd av sej och är inte helt säker på hur han skulle ställa sej till det. Hon gör det aldrig med honom i närheten.

• Svar på tråden Sambons dotter onanerar!
  • Lena

Jag hade sagt att man gör sådant när man är ensam i på sitt rum och inte när man är med andra.

• Utvandraren
    Lena skrev 2013-10-13 18:30:36 följande:
    Jag hade sagt att man gör sådant när man är ensam i på sitt rum och inte när man är med andra.
  • Anonym (Förälder)

Gör det rätta dvs...prata med sambon!

Flickan är förmodligen inte mottaglig för en diskussion gällande beteendet.

Lycka till

• Anonym (poon)
    Lena skrev 2013-10-13 18:30:36 följande:
    Håller med. Varför gör du en sån gigantisk sak av detta ts? Det hon gör är tro det eller ej normalt beteende. Men hon ska veta attd et är något privat man gör när man är ENSAM.
  • Anonym (stepmother)

Jag är ingen moraltant och inte det minsta pryd av mej, vet nog hur man onanerar och gör det själv också, NÄR JAG ÄR ENSAM.

Det blir en "gigantisk sak" i mitt huvude när det händer en meter i från mej.

Har också tänkt på det där med att säga att sånt gör man på sitt rum när man är ensam, men då är ju frågan om hon förstår innebörden... Hon vet ju knappast vad hon gör, annat än att det känns bra? Kommer ihåg det själv från när jag var liten.

Åååh, hur ska jag lägga fram det här åt sambon...där har jag något att fundera på :) "vet du, din lilla prinsessa onanerar, det känns ganska obekvämt när hon gör det en meter ifrån mej" Hmm...

• Jesper f

Men herregud kvinna, du har väll mål i mun? Bara säga som det är, behövs inte viras in i nått för din "pryda sambo". Med tanke på hur hon blev till, kan nog han också ska du se... Så länge det här inte pratas om, kommer det att fortsätta. Och sånt måste barn lära sig att man gör "privat", i sin egen säng, i duschen i låst badrum eller liknande.

• Anonym (stepmother)
    Jesper f skrev 2013-10-13 18:47:11 följande:
    Men herregud kvinna, du har väll mål i mun? Bara säga som det är, behövs inte viras in i nått för din "pryda sambo". Med tanke på hur hon blev till, kan nog han också ska du se... Så länge det här inte pratas om, kommer det att fortsätta. Och sånt måste barn lära sig att man gör "privat", i sin egen säng, i duschen i låst badrum eller liknande.

Haha, joodå, han vet nog hur man gör dom :D

Nu har jag ju iaf fått råd om var jag skall börja. Tack ska ni ha! Skall ta tag i saken redan ikväll när hon lagt sej.
  • Anonym (...)

Men herregud vad du blåser upp det hela. Alla (OK, åtminstone de flesta) barn gör det.
    Jag förstår att det känns lite konstigt, men ta det lugnt. Prata med barnet om att det är något man gör privat.
    Säg till sambon att du pratat med hans dotter om det. "Problem" solved.
    Det är inte större än så. 

• Anonym
    Anonym (...) skrev 2013-10-13 19:25:54 följande:

Men herregud vad du blåser upp det hela. Alla (OK, åtminstone de flesta) barn gör det.
    Jag förstår att det känns lite konstigt, men ta det lugnt. Prata med barnet om att det är något man gör privat.
    Säg till sambon att du pratat med hans dotter om det. "Problem" solved.
    Det är inte större än så. 

Min 6 åring (flicka) har inte gjort det än iaf. När är det "normalt" att de börjar?
  • Anonym (poon)
    Anonym skrev 2013-10-13 19:40:37 följande:
    Min 6 åring (flicka) har inte gjort det än iaf. När är det "normalt" att de börjar?
    Inte min 6 åring heller. Inte heller min 5 åriga flicka. 
Svar på tråden Sambons dotter onanerar!