Sambons dotter onanerar!
Min sambo har en 5 årig dotter. Om och om igen kommer jag på henne när hon onanerar genom att smeka sej själv!
Det känns VÄLDIGT otrevligt att märka hur hon plötsligt börjar flåsa och man förstår vad som pågår!
För ett par veckor sedan var vi på en hotell övernattning. Sambon somnade bums som vanligt och jag låg kvar vaken. Trodde hans dotter sov, men nej då! Efter en stund satte hon igång och det kändes inte alls trevligt att försöka hitta sömnen samtidigt som man hörde henne hålla på.
Nu bestämde jag mej för att skriva en tråd för att få hjälp i hur jag kan be henne sluta hålla på när jag/någon är i närheten, eller hur jag överhuvudtaget skall behandla det här i mitt eget huvud! Vi bor i en trea, sambon och jag har sängen i vardagsrummet. Själv sitter jag i soffan och hon ligger i vår säng och kollar film, sambon åkte iväg till butiken. Då börjar hon IGEN!!! Försöker med att avrbyta det som pågår med att förslå att vi ska äta kvällsbit innan pappa kommer tillbaka. Får till svar ett flåsande "inte än" och bestämmer mej för att flytta mej till köket.
Hjälp mej i hur jag skall bete mej? Nej, har inte pratat om det med min sambo. Han är ganska pryd av sej och är inte helt säker på hur han skulle ställa sej till det. Hon gör det aldrig med honom i närheten.