• Kofot

Kaffe eller te?

Är du en kaffemänniska eller föredrar du te?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kaffe eller te?
  • Rafael90

Hatar egentligen kaffe men dricker det ändå varje morgon då det är det enda som får igång min mage Tungan ute sen blir det te resten av dagen.

• blueangel

både och, men behöver inte dricka kaffe varje dag som andra. Jag är ingen kaffekärring ännu....

• LaFontaine

Kaffe. Alltid. Helst så svart att skeden står själv i koppen. Jag måste ha fötts som kaffetant.

• Mercurialis

Annat: Jag är varken kaffe- eller temänniska. Kaffe dricker jag aldrig. Te dricker jag extremt sällan.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • DenNamnbitne

Kaffe kan vara gott någon gång ibland men....

Te är mitt liv, en väldigt central del av mitt liv: fruksot och te, lunch och te, kvällsmat och te, litteratur och te, film och te, musik och te....ja ni förstår 

Bäst är Lapsang Souchong 

• LillGris
    DenNamnbitne skrev 2013-10-14 18:54:30 följande:
    Kaffe kan vara gott någon gång ibland men....

Te är mitt liv, en väldigt central del av mitt liv: fruksot och te, lunch och te, kvällsmat och te, litteratur och te, film och te, musik och te....ja ni förstår 

Bäst är Lapsang Souchong 

Näjje, bäst är spirulina! Eller sir williams.
  • mammamebarn

Kaffe, kaffe o kaffe, men även (grönt)te

Ställ inte frågan om du inte kan hantera svaret.
  • Smulan 89

Annat: Dricker inga varma drycker. Inget kaffe, te, choklad eller diverse blandningar som innehåller något av dessa. Dricker bara kall dryck.

• DenNamnbitne
    LillGris skrev 2013-10-14 18:56:00 följande:

Näjje, bäst är spirulina! Eller sir williams.
    Sir Williams är väldigt gott, men lite menlöst. Spirulina känner jag inte till dock. Inget är dock som en kopp rykande Lapsang. Mer tjära till folket! 
Svar på tråden Kaffe eller te?