Xaxxa skrev 2013-11-14 09:11:26 följande:
Det är skumt att kroppen ska krångla jämt när man försöker få barn och inte annars, men man är ju mer uppmärksam då på allt på ett annat sätt då. Själv har jag gått 1-2 dagar över tempen störtdök igår under coverline på dag 28 så jag var säker på att den skulle komma igår eller natten till idag men idag upp 0.3 och inget än och det syns något på testet så vem vet om jag lyckats. Men kan du inte kontakta en gyn och få hjälp vad du ska göra nu?
Jo det kanske var lite krångel innan fast att man liksom inte märkte. Man är ju som sagt mer uppmärksam nu.
Hur har det gått för dig? Tempen fortfarande sjunken?
Ska kontakta gyn senast om två veckor. Tänkte ge det till cd 60 så det verkligen hoppat över en mens och även "gått över nästa" eller hur man ska säga.
Tydligen kan jag inte citera två stycken från mobilen och ser inte heller användarnamnet på senaste inlägget. Men svarar dig ändå ;) har inte testat igen. Har googlat på det där med slemhinnornas storlek och sett att flera varit med om det du skrev. Dock var ju testet negativt då när jag var på kvinnokliniken. Vågar inte testa igen för det är ju negativt.
Har liksom ingen känsla alls som säger att jag skulle vara gravid. Sist visste jag det redan innan jag testade. Dock har jag yrsel, illamående (var på offentlig toa idag och vände i dörröppningen pga illamående. Luktade inte såå farlig egentligen), ökad matlust, ökad mäng flytningar, trött som bara den, molvärk, ilningar/stickningar i livmodertappen (aldrig haft förutom under förra graviditeten). Så symptomen säger gravid men känslan säger inte gravid. Likaså testet förra veckan..