• Anonym (frustrerad)

Män - vad händer efter orgasmen?

Män, jag undrar hur ni som inte hjälper kvinnan till orgasm de gånger ni kommer först är funtade. Hur tänker ni? I mitt fall t ex skulle det räcka om ni smeker/ slickar nån minut eller två så kommer jag. Hur svårt kan det vara egentligen? Jag vill även gärna höra från de män som inte lämnar kvinnan upphetsad och otillfredsställd.

Svara enligt alternativen nedan och utveckla gärna i tråden.

Ni knullar, utdraget och skönt och ni njuter båda två men du kommer först. Du utgår från att hon sannolikt också vill komma. Vad gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?
  • Lever så
    Chester Copperpot skrev 2013-10-20 15:36:11 följande:
    Ja, jag fejkar ivarjefall inte mina orgasmer. Hur vore det om kvinnorna tog lite eget ansvar för sina egna orgasmer?

Jag håller med dig om det ja.
    never a failure always a lesson
  • Anton Chigurh
    Ja, jag fejkar ivarjefall inte mina orgasmer. Hur vore det om kvinnorna tog lite eget ansvar för sina egna orgasmer?

Det gör inte jag heller....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Speak up

För  mig är tjejens orgasm en sån turn-on att jag inte skulle kunna vara utan den. Det finns inget sexigare än att få en tjej/kvinna att komma. Gärna med fingrar och tunga! Tungan ute För mig är det ingen tvekan - klart att min sexpartner ska få orgasm!!

• Anonym (Peso)
    Speak up skrev 2013-10-20 15:53:59 följande:
    För  mig är tjejens orgasm en sån turn-on att jag inte skulle kunna vara utan den. Det finns inget sexigare än att få en tjej/kvinna att komma. Gärna med fingrar och tunga!  För mig är det ingen tvekan - klart att min sexpartner ska få orgasm!!

Säkert någon kvinna som vill ha det så
  • Speak up
    Anonym (Peso) skrev 2013-10-20 15:57:57 följande:

Tja det får man väl verkligen hoppas... (?) 
  • Anonym (frustrerad)
    Anonym (Peso) skrev 2013-10-20 15:57:57 följande:

Någon? Hahaha...du skrev i början av tråden att du inte gör någonting, på sin höjd en puss. Tror du på fullt allvar att det endast är "någon" kvinna som vill ha det så som Speak up skriver? 
  • Anonym (y)
    Anonym (frustrerad) skrev 2013-10-19 22:16:39 följande:
    Jag syftar givetvis på situationen där jag, liksom du, försöker se till att jag kommer men mannen INTE väntar in mig. Visst, jag kan "ta ansvar för min egen orgasm" genom att onanera direkt efter men hur kul är det? Jag tycker att mannen i det läget gott kan smeka mig i någon minut så att jag kommer, det är så mycket skönare. Vi har väl sex tillsammans?

Håller med dig till 110%. Att alltid ta "ansvar för sin egen orgasm" hur kul är det i längden? Sen är vi två som har sex med varandra. Visst, jag kan ta ansvar men att ha en man som inte ens väntar in mig eller ens bryr sig om att jag har kommit är värdelös i sängen. 

Mitt ex var sån, han tog verkligen ansvar för sin egen utlösning. När han var klar reste han sig och lämnade rummet, att jag låg där med en väntande orgasm sket han fullkomligt i. Att jag inte hann med att smeka mig själv till orgasm under själva sexet, det fanns inte i hans värld. När han var klar var VI klara ..... vi hade inte sex tillsammans.

Hade han röstat här hade han röstat på alt. 1 och 2 = det är samma sak
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (y) skrev 2013-10-20 19:36:12 följande:

Håller med dig till 110%. Att alltid ta "ansvar för sin egen orgasm" hur kul är det i längden? Sen är vi två som har sex med varandra. Visst, jag kan ta ansvar men att ha en man som inte ens väntar in mig eller ens bryr sig om att jag har kommit är värdelös i sängen. 

Mitt ex var sån, han tog verkligen ansvar för sin egen utlösning. När han var klar reste han sig och lämnade rummet, att jag låg där med en väntande orgasm sket han fullkomligt i. Att jag inte hann med att smeka mig själv till orgasm under själva sexet, det fanns inte i hans värld. När han var klar var VI klara ..... vi hade inte sex tillsammans.

Hade han röstat här hade han röstat på alt. 1 och 2 = det är samma sak
    Håller med dig helt. Jag måste tex ha benen på ett visst sätt för att kunna komma och det kan försvåra för killen, hur gör man då? Om jag tar ansvar för min orgasm genom att ligga på ett visst sätt och han tar ansvar för sin orgasm genom att ligga på ett annat sätt? Då kommer ju ingen komma. Känns som att man använder varandra som onanihjälpmedel isåfall. Man har ju sex tillsammans, och tar ansvar för varandra. Annars är det inte sex enligt mig.
  • Anonym (y)
    Anonym (Tjej) skrev 2013-10-21 13:29:15 följande:
    Håller med dig helt. Jag måste tex ha benen på ett visst sätt för att kunna komma och det kan försvåra för killen, hur gör man då? Om jag tar ansvar för min orgasm genom att ligga på ett visst sätt och han tar ansvar för sin orgasm genom att ligga på ett annat sätt? Då kommer ju ingen komma. Känns som att man använder varandra som onanihjälpmedel isåfall. Man har ju sex tillsammans, och tar ansvar för varandra. Annars är det inte sex enligt mig.

Du satte ord på det, onanihjälpmedel. Det var exakt så jag kände det. Att ha sex med mig var som omväxling från högerhanden. Och håller med dig om att man ska ta ansvar för varandra, varför har man annars sex?

Vi körde ofta (alltid) doggy och jag kämpade, verkligen kämpade för att hinna få orgasm innan han kom så jag skulle slippa stå kvar där på alla fyra och känna mig som en idiot. Han kom alltid fort så jag visste precis hur varje gång skulle sluta :(

Jag skulle naturligtvis talat om hur jag upplevde det men jag förstod att han ändå aldrig skulle ändra sig. För honom var det här sättet att ha sex......
  • Anonym (Honan)
    Lever så skrev 2013-10-20 15:36:06 följande:
    Nä eller hur.. Hört talas om knipmuskler?
    Det skulle jag aldrig kunna lura min sambo med, han skulle märka skillnaden direkt Förvånad

Skål
Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?