• Anonym (frustrerad)

Män - vad händer efter orgasmen?

Män, jag undrar hur ni som inte hjälper kvinnan till orgasm de gånger ni kommer först är funtade. Hur tänker ni? I mitt fall t ex skulle det räcka om ni smeker/ slickar nån minut eller två så kommer jag. Hur svårt kan det vara egentligen? Jag vill även gärna höra från de män som inte lämnar kvinnan upphetsad och otillfredsställd.

Svara enligt alternativen nedan och utveckla gärna i tråden.

Ni knullar, utdraget och skönt och ni njuter båda två men du kommer först. Du utgår från att hon sannolikt också vill komma. Vad gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?
  • Anonym (...)

Jag är väl behjälplig på de vis jag kan och som hon önskar på ett ungefär. Ja sålänge det inte rör sig om någon rent banbrytande orgasm modell ser dubbelt och drabbas av kramp då, då är jag praktiskt taget död och inte bra att ha till speciellt mycket alls.

• Anonym (skitkåt)

Min kille brukar sätta på mig i ca 20 min sedan slicka eller pilla sedan sätter han på mig och pillar samtidigt. Brukar spruta rätt rejält. Efter det är man fortfarande kåt och han fortsätter tills jag är nöjd sedan kommer han. Brukar hålla åå i ca 1-2 timmar beroende på hur svår kommen vi båda är.

• Tomas08

Ofta slickar jag eller smeker min fru till orgasm, hon kommer inte genom samlaget.  Efter hon vilat en stund så blir det mer smek och knull på ren svenska. Ibland vill hon inte ha en orgasm utan tycker det är skönt at bara bli "påsatt", det beror på situationen helt enkelt.
    DEe gäller att prata med varandra eler hur.....

• Anonym (Samspel.)

Tycker sex är ett samspel och är trött på att man ska "få" orgasmer...visst kan det vara trevligt med snabbisar bara för sakens skull men jag tycker båda parter ska sträva efter att göra det skönt för varandra och för sig själv. Man ska vara så kåta på varandra att man vill nå i mål tillsammans. Inte nått jävla spel och tjafs...

• Mr Man

Sex är def. ett samspel.... man tar ansvar för sin egen och sin partners njutning/orgasm tillsammans. Jag brukar ge min partner orgasm både innan jag tränger in... during och efter om hon orkar....

• Anonym (m)
    Speak up skrev 2013-10-20 15:53:59 följande:
    För  mig är tjejens orgasm en sån turn-on att jag inte skulle kunna vara utan den. Det finns inget sexigare än att få en tjej/kvinna att komma. Gärna med fingrar och tunga! Tungan ute För mig är det ingen tvekan - klart att min sexpartner ska få orgasm!!

Exakt, det är ju hennes njutning som ger mig kicken. Utan den vad ska vi då ha sex för?
    Hon kommer i regel ett antal gånger innan jag gör det, om jag ens gör det, det är inte så viktigt för mig att jag själv kommer,
    Jag vill bara se henne njuta.   
  • Mangbg

Inget av alternativen,jag kommer inte förrens hon har kommit.

• Anonym (Trött kåtbock)

Normalt så krävs det att jag hinner ge henne orgasm innan jag själv kommer; om jag sprutar innan hon kommer så vill hon normalt inte mer.

Lite nedslående.

Ibland är det OK, så att hon aktivt söker njutning, men så här är det alldeles för ofta.

• Speak up
    Anonym (m) skrev 2013-10-22 17:54:29 följande:

Exakt, det är ju hennes njutning som ger mig kicken. Utan den vad ska vi då ha sex för?
    Hon kommer i regel ett antal gånger innan jag gör det, om jag ens gör det, det är inte så viktigt för mig att jag själv kommer,
    Jag vill bara se henne njuta.   
    Min tvillingsjäl! Skrattande Tjejerna går först, helt klart. Det är ju deras njutning som är det mest tändande.
  • Anonym (m)
    Speak up skrev 2013-10-22 18:07:12 följande:
    Min tvillingsjäl! Skrattande Tjejerna går först, helt klart. Det är ju deras njutning som är det mest tändande.

Skål
Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?