Anonym (e) skrev 2013-10-19 19:49:19 följande:
Efter orgasm blir jag helt totalt avtänd och oftast väldigt trött. Vad som för bara några sekunder sedan kunde vara helt grymt sexigt vill jag helst inte tänka på längre. Ser därför alltid till att ta hand om min kvinna först.
Så är det för mig också och därför vill jag också helst slicka och smeka kvinnan till orgasm först. Jag kommer nog tyvärr oftast för fort för att kvinnan ska hinna med att komma under samlaget – jag brukar spruta efter ett par minuter.
Har vi tid kan vi förstås köra en gång till men tyvärr tar det längre tid för mig nu att bli kåt och få upp den igen nu när jag blivit 45. Det tar lite för lång tid att återhämta sig oftast, möjligen bättre att satsa på morgonsex och sen kvällssex.
Trist och frustrerande för mig som när jag var i 20-årsåldern inte hade några problem alls att knulla 4-5, ibland 6, gånger på raken. Jag sprutade och sedan blev jag hård nästan direkt och kunde som sagt knulla 3-4 gånger under "en session" utan problem.
Då kunde en sexakt pågå under många timmar – min fru kom minst lika många gånger som jag med hjälp av mina fingrar och tungan.
Men självklart tar jag hand om henne efteråt om hon inte kommit före. Jag har ju fortfarande fingrar, tunga och dildosar även om kuken är slapp, haha :D