• Anonym (frustrerad)

Män - vad händer efter orgasmen?

Män, jag undrar hur ni som inte hjälper kvinnan till orgasm de gånger ni kommer först är funtade. Hur tänker ni? I mitt fall t ex skulle det räcka om ni smeker/ slickar nån minut eller två så kommer jag. Hur svårt kan det vara egentligen? Jag vill även gärna höra från de män som inte lämnar kvinnan upphetsad och otillfredsställd.

Svara enligt alternativen nedan och utveckla gärna i tråden.

Ni knullar, utdraget och skönt och ni njuter båda två men du kommer först. Du utgår från att hon sannolikt också vill komma. Vad gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?
  • Anonym (Annat)

Jag fortsätter i den mån jag kan (så länge den står) tills hon kommer. Räcker inte det så smeker jag eller slickar. Men det brukar räcka med att jag fortsätter några minuter.

• Lever så
    Chester Copperpot skrev 2013-10-20 14:27:14 följande:
    Ja, det där lät ju lite ironiskt. Eller nåt... Jag säger bara att det inte är ett lika stort problem för mig som det verkar vara för andra. Jag kan ju bara tala av egen erfarenhet...

Utan att vara dryg så gissar jag att vissa fejkar.. Särskilt om vi pratar ons och kortare relationer. Det är ju inte så jättevanligt att tjejer kommer vaginalt bara sådär och den vetskapen parad med din inställning att du inte har det problemet skvallrar en del om din attityd.
    never a failure always a lesson
  • Anonym (före)
    Anonym (e) skrev 2013-10-19 19:49:19 följande:
    Efter orgasm blir jag helt totalt avtänd och oftast väldigt trött. Vad som för bara några sekunder sedan kunde vara helt grymt sexigt vill jag helst inte tänka på längre. Ser därför alltid till att ta hand om min kvinna först.
    Så är det för mig också och därför vill jag också helst slicka och smeka kvinnan till orgasm först. Jag kommer nog tyvärr oftast för fort för att kvinnan ska hinna med att komma under samlaget – jag brukar spruta efter ett par minuter.

Har vi tid kan vi förstås köra en gång till men tyvärr tar det längre tid för mig nu att bli kåt och få upp den igen nu när jag blivit 45. Det tar lite för lång tid att återhämta sig oftast, möjligen bättre att satsa på morgonsex och sen kvällssex.
    Trist och frustrerande för mig som när jag var i 20-årsåldern inte hade några problem alls att knulla 4-5, ibland 6, gånger på raken. Jag sprutade och sedan blev jag hård nästan direkt och kunde som sagt knulla 3-4 gånger under "en session" utan problem.
    Då kunde en sexakt pågå under många timmar – min fru kom minst lika många gånger som jag med hjälp av mina fingrar och tungan.

Men självklart tar jag hand om henne efteråt om hon inte kommit före. Jag har ju fortfarande fingrar, tunga och dildosar även om kuken är slapp, haha :D 
  • Chester Copperpot
    Lever så skrev 2013-10-20 14:56:38 följande:

Utan att vara dryg så gissar jag att vissa fejkar.. Särskilt om vi pratar ons och kortare relationer. Det är ju inte så jättevanligt att tjejer kommer vaginalt bara sådär och den vetskapen parad med din inställning att du inte har det problemet skvallrar en del om din attityd.
    Jag kunde inte bry mig mindre om dom fejkade. Och varför skulle dom fejka då? Framförallt, om jag knullar en tjej fyra gånger under samma kväll, och hon kommer två av fyra, så känner jag ju en viss skillnad....

Mitt ex fick enbart vaginalorgasm. Hon blev skitskur om jag kom före henne, för hon ville inte bli tillfredsställd efteråt. Det var antingen före, samtidigt, eller inte alls. Det var inte det att jag var dålig eller så, hon ville bara inte efteråt...
  • Anonym (Vanlig man)

Det har nog bara hänt någon gång att jag kommit innan min fru, om hon vill komma. (Det är inte alltid hon vill få orgasm, faktiskt.) De gångerna har vi gjort något så hon också fått sitt, kanske att hon själv tagit hand om klitoris medan jag lekt med hennes bröst eller nåt.

Men, för det mesta kommer hon innan mig, och hon gillar att bli tagen hårt efter orgasmen så det passar bra.

• Lever så
    Chester Copperpot skrev 2013-10-20 15:05:54 följande:
    Jag kunde inte bry mig mindre om dom fejkade. Och varför skulle dom fejka då? Framförallt, om jag knullar en tjej fyra gånger under samma kväll, och hon kommer två av fyra, så känner jag ju en viss skillnad....

Mitt ex fick enbart vaginalorgasm. Hon blev skitskur om jag kom före henne, för hon ville inte bli tillfredsställd efteråt. Det var antingen före, samtidigt, eller inte alls. Det var inte det att jag var dålig eller så, hon ville bara inte efteråt...

Klart du inte behöver bry dig, det är ju upp till dig. Min poäng handlade mer om att det inte verkade så troligt att du bara råkat hitta en massa vaginalorgasmande kvinnor... Men hey vad vet väl jag.

Och nej män känner garanterat inte skillnaden. 
  • Anonym (Peso)

Ingen man tar miste på en vaginalorgasm

• Lever så
    Anonym (Peso) skrev 2013-10-20 15:33:51 följande:
    Ingen man tar miste på en vaginalorgasm
    Nä eller hur.. Hört talas om knipmuskler?
  • Chester Copperpot
    Lever så skrev 2013-10-20 15:32:29 följande:

Klart du inte behöver bry dig, det är ju upp till dig. Min poäng handlade mer om att det inte verkade så troligt att du bara råkat hitta en massa vaginalorgasmande kvinnor... Men hey vad vet väl jag.

Och nej män känner garanterat inte skillnaden. 
    Ja, jag fejkar ivarjefall inte mina orgasmer. Hur vore det om kvinnorna tog lite eget ansvar för sina egna orgasmer?

• Anonym (Kvinnoälskaren)

Jag smeker och slickar gärna henne efter att jag själv fått utlösning, om hon vill det självklart ;)

Antingen frågar jag eller så säger hon hur hon vill ha det.

:)

Anonym (frustrerad) skrev 2013-10-19 16:05:46 följande:
    Män, jag undrar hur ni som inte hjälper kvinnan till orgasm de gånger ni kommer först är funtade. Hur tänker ni? I mitt fall t ex skulle det räcka om ni smeker/ slickar nån minut eller två så kommer jag. Hur svårt kan det vara egentligen? Jag vill även gärna höra från de män som inte lämnar kvinnan upphetsad och otillfredsställd.

Svara enligt alternativen nedan och utveckla gärna i tråden.

Ni knullar, utdraget och skönt och ni njuter båda två men du kommer först. Du utgår från att hon sannolikt också vill komma. Vad gör du?

Svar på tråden Män - vad händer efter orgasmen?