• mmod

Första barnet bf i juli 2014

Är det någon mer än jag som kan klämma fram mjölk ur brösten redan nu? Eller ja det kommer råmjölk ur dem, ena är det mer i än det andra :) Nu när jag klämmer på det ena kommer det droppar :p detta är mitt första barn och är idag i vecka 18 (17+2) men har kunnat fått fram det tidigare ned men endast någon mm stor droppe men nu är det rediga droppar som kommer :p

• mmod

Ah va bra jag trodde jag var ensam om detta så tidigt ;) jag har märkt att det varit liksom vitt som ludd i vecken av bröstvårtan och då har jag börjat klämma för att se om det är mjölken men idag när jag klämde kom det rejäl droppe ur den ena så jag kunde göra mjölktestet för könet haha tycker det är spännande med såna test nu när RUL närmar sig :) tror mer på de testen som har att göra med kropps vätskor också än de andra men de återstår att se...alla test visar pojke, magkänslan säger pojke så upp till bevis nästa vecka :D

• mmod

Ah va bra jag trodde jag var ensam om detta så tidigt ;) jag har märkt att det varit liksom vitt som ludd i vecken av bröstvårtan och då har jag börjat klämma för att se om det är mjölken men idag när jag klämde kom det rejäl droppe ur den ena så jag kunde göra mjölktestet för könet haha tycker det är spännande med såna test nu när RUL närmar sig :) tror mer på de testen som har att göra med kropps vätskor också än de andra men de återstår att se...alla test visar pojke, magkänslan säger pojke så upp till bevis nästa vecka :D

• mmod

Åh jag längtar till mitt RUL nästa vecka på torsdagen :D känns som det var igår som jag bara ville gråta för det var så långt kvar haha

• mmod

Jag känner inte Heller av bebis ännu vad jag vet. Är i vecka 18 (17+5) och vet jag har moderkakan i framvägg vilket påverkar det att känna rörelser. rul nästa vecka på torsdag, skit nervöst..men vi vill se könet om det går :)

• mmod

Åh jag har Mitt RUL om en vecka, kan knappt vänta tills dess haha. Önskar tiden kunde gå fortare så bebis kom snart men det går fortare än man tror med egentligen :)

• mmod

Vi lägger undan pengar varje mån:) på för att kunna köpa grejer utspritt så det inte blir så dyrt :) dock kommer vi tyvärr få ta lite av de bästa månad för jag får inget i lön men jag ska börja jobba på timmar nu och min sambo blir arbetslös i mars men vi har ändå köpt lite kläder också :) på torsdag efter ultraljud ska vi kika på vagn och provköra lite inne på beginners :) hans föräldrar kommer köpa sängen och min pappa lägger en slant på vagn så :)

• mmod

Åh nu när rul närmar sig så börjar nervositeten smyga sig på lite smått....såg ju pyret i januari runt vecka 15 och kan inte sluta tänka på att tänk om det inte lever längre ?! På torsdag är det dags och då ska vi även se om det vill visa vilket kön det är :) vi har sagt pojke sedan första början och även såna hemmatester har visat pojke så får hoppas den vill blotta sig lite så vi kan se :)

• mmod

AnneLie då har vi rul samma dag :) fast jag kommer vara i vecka 19(18+6) på torsdag.

Är så glad jag har en tidig tid så jag slipper gå halva dagen och vara nervös haha

• mmod

Ja det stämmer då :)

Var på privat ultraljud i vecka 15 och blev flyttad men har inte brytt mig om att ändra ännu eftersom jag väntar till efter rul om det rätta datumet också veckan :)

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014