Första barnet bf i juli 2014
Åh det låter ju jätte bra! Då borde man ju kunna ta blodproverna här och sen åka till Linköping för ultraljudet? Ska försöka höra med dom isåfall! Tack gör tipset!
Åh det låter ju jätte bra! Då borde man ju kunna ta blodproverna här och sen åka till Linköping för ultraljudet? Ska försöka höra med dom isåfall! Tack gör tipset!
Ah skönt att höra! Jag dricker ju inte läsk i vanliga fall men igår fick jag i mig 3 glas.. Och det utöver 2 koppar kaffe..
Vifslan: fy så hemskt! :( Stor kram!
Hej tjejer!
Alltså detta illamående! Jag premiärspydde ju i fredags.. Sen efter det har jag inte bara mått illa när jag är hungrig utan nästan hela tiden, imorse började jag dagen med att spy två gånger och har inte fått i mig något ännu, mår verkligen skit! Inge kul att jobba en dag som denna!
SheltieGirl: jag skulle ringt till mvc för att rådfråga, men framför allt för att lugna din oro! Förstår att det måste vara jätte jobbigt.. Lycka till! Kram
Humlan26: Jag hade likadant fram tills i fredags, lurade dock i magen ett par kex på en gång så gick det över och jag hann inte bli illamående.. Men värst tycket jag nog kissieriet är trots att jag kissar 1-2 ggr på natten så är jag så kissnödig direkt när jag vaknar att det känns som om man ska spricka!!
Usch Malin1985, hoppas du slipper spyandet eller om du gör det att du mår bättre efteråt! Det gjorde jag i fredags med idag mår jag fortfarande piss!
Härligt att höra om alla cravings och att det inte bara är jag som unnar mig lite onyttigheter! ;)
Men fyyy så tiden går sakta!
Jag har fördrivit kvällen med att knåpa lite på en inköpslista! Hehe..
Någon som vågat sig på att köpa något ännu?
LadyGrace: vi kommer nog också köpa mycket begagnat! Även om vi vill köpa vissa nya.. Möbler tänker jag köpa begagnat, så som byrå, skötbord och säng men köpa madrass och sängkläder nytt.. Bärsele,babysitter,babyvakt mm blir nog begagnat medans babynest och amningskudde blir nytt..
Vi känner likadant, vi kan köpa nytt om vi vill men det känns bara "onödigt" och nu ska vi försöka hitta alternativt bygga drömvillan så alltid bra att spara pengar..
På tal om barn vagn, har ni hunnit hittat nån favorit?