Inlägg från: Humlan26 |Visa alla inlägg
  • Humlan26

Första barnet bf i juli 2014

I mitt landsting får alla som vill göra kub och ul runt vecka 11 och det är gratis. jag tänker göra det.
    Känns så konstigt tat mina bröst inte är spännda eller ömma. Bara bröstvårtorna som är lite ömma om man klämmer på dem. 

• Humlan26

Känner också så. Men det är nog inte lika lätt att säga så om man skulle hamna i den siyuationen. Är iaf glad att man får göra kub och ul tidigt.

• Humlan26

Haft ont i magen i em/kväll. Märker att när jag är mer fysisk aktiv så får jag ont i magen. Någon mer som känner så?

• Humlan26

Jag vaknar tidigt varje morgon av att jag är så hungrig att det värker i magen. Någon som känner igen sig?

• Humlan26

Vi kommer nog köpa det mest anytt. Känns som man vill göra det till första barnet för att det är så kul. Vagn känns viktigast att köpa nytt tycker jag.
     Har klurat lite på emmaljunga med svängbara framhjul. 

• Humlan26
    Scarlett01 skrev 2013-11-05 19:12:24 följande:
    Hur har ni det med molvärken? Har ni? Eller har ni haft? Och när gick den över i så fall?
    Mest på kvällen. Vissa dagar inget. Men märker att det blir värre om jag jag varit fysiskt aktiv.
  • Humlan26

Vi har en lista på namnförslag sedan länge =)
    Men vi är inte riktigt eniga om något, killnamn tycker jag är lättast. Känner även på mig att det blir en kille.
    Vi vet inte alls om vi skall kolla könet. Få bestämma oss längre fram. Nu håller jag bara tummarna för att skrutt vill stanna kvar och att kub+ul visar att bebisen är frisk.  

• Humlan26

Mina bröst har blivit större med ömmar inte. Någon mer som inte har bröst som inte ömmar?

Idag åt jag choklad för första gången sedan plusset. Det smakade inte som vanligt, inte alls lika gott. Men det är väl bra! 

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014