• Piggelito

Jävla äckelunge!!

Nu när jag körde hem från jobbet mötte jag en skolbuss. Bussen stannade och släppte av två barn på "fel sida vägen" och därför stannade jag och väntade på att dom skulle gå över. Och när dom är mitt på vägen så stannar den ena UNGJÄVELN och pekar fuck you åt mig med båda händerna! Jag blir asförbannad och varvar motorn och kör förbi så nära jag kan, tutar och pekar tillbaka! Hatar ouppfostrade fittungar. Lär ni inte era barn hur man TACKAR?!

• Svar på tråden Jävla äckelunge!!
  • lovely89

Här om dagen kom det två ungar kanske 13 år gick på vägen fick tutta för att de skulle akta på sig och då kastar de en sten på bilen, de springer och kan säga att jag vände på bilen snabbt som fan och försökte köra ikapp dom.. Fattar inte vad det är för fel på vissa ungar.

• Piggelito
    lovely89 skrev 2013-10-23 16:18:27 följande:

Här om dagen kom det två ungar kanske 13 år gick på vägen fick tutta för att de skulle akta på sig och då kastar de en sten på bilen, de springer och kan säga att jag vände på bilen snabbt som fan och försökte köra ikapp dom.. Fattar inte vad det är för fel på vissa ungar.

Men fyfan va sjukt! ja man börjar verkligen undra...
  • Tow2Mater

Du menar du äventyrar barns liv bara for att de beter sig illa?

Jag fattar inte att det ännu inte blivit lag på att bilar måste stanna då skolbussar släpper av/på barn. Sverige ligger efter i säkerhetstänkande här.

• Yamaha75
    Piggelito skrev 2013-10-23 16:15:52 följande:
    Nu när jag körde hem från jobbet mötte jag en skolbuss. Bussen stannade och släppte av två barn på "fel sida vägen" och därför stannade jag och väntade på att dom skulle gå över. Och när dom är mitt på vägen så stannar den ena UNGJÄVELN och pekar fuck you åt mig med båda händerna! Jag blir asförbannad och varvar motorn och kör förbi så nära jag kan, tutar och pekar tillbaka! Hatar ouppfostrade fittungar. Lär ni inte era barn hur man TACKAR?!

Ha Ha jag är tvungen att skratta! Nämen de är faktiskt en aning ouppfostrat att barn gör så,de visar ingen respet åt andra människor. Själv har jag ett par grann ungar ett par pojkar som skrattar hysteriskt o pekar finger när någon på området ska tvätta sin bil... Jag har förstått att deras far tycker folk tvättar sina bilar i onödan. Själv verkar de gilla att vistas i skit! Allt de har är som en svinstia... Fast egentligen bryr jag mig inte fast de är inte så kul när de inte sagt åt ungarna att gå på toaletten istället för att stå och pissa mot en husvägg eller något annat.
  • LindaMamman
    Piggelito skrev 2013-10-23 16:15:52 följande:
    Och ditt språk här är ett gott exempel på god uppfostran tycker du? 
  • elyse

::skrattar:: So there is a God...

• Piggelito
    LindaMamman skrev 2013-10-23 18:15:23 följande:
    På sånt här så kan jag bli riktigt arg ja.
  • The Doctor
    LindaMamman skrev 2013-10-23 18:15:23 följande:
    Vad har språket med god uppfostran att göra?
    Vi ärver inte jorden från våra föräldrar utan vi lånar den av våra barn.
Svar på tråden Jävla äckelunge!!