Piggelito skrev 2013-10-23 16:15:52 följande:
Nu när jag körde hem från jobbet mötte jag en skolbuss. Bussen stannade och släppte av två barn på "fel sida vägen" och därför stannade jag och väntade på att dom skulle gå över. Och när dom är mitt på vägen så stannar den ena UNGJÄVELN och pekar fuck you åt mig med båda händerna! Jag blir asförbannad och varvar motorn och kör förbi så nära jag kan, tutar och pekar tillbaka! Hatar ouppfostrade fittungar. Lär ni inte era barn hur man TACKAR?!
Ha Ha jag är tvungen att skratta! Nämen de är faktiskt en aning ouppfostrat att barn gör så,de visar ingen respet åt andra människor. Själv har jag ett par grann ungar ett par pojkar som skrattar hysteriskt o pekar finger när någon på området ska tvätta sin bil... Jag har förstått att deras far tycker folk tvättar sina bilar i onödan. Själv verkar de gilla att vistas i skit! Allt de har är som en svinstia... Fast egentligen bryr jag mig inte fast de är inte så kul när de inte sagt åt ungarna att gå på toaletten istället för att stå och pissa mot en husvägg eller något annat.