• Anonym (Nyfiken kvinna)

Hej du trygga, självsäkra, dominanta man. Vad attraherar dig?

Frågan är alltså. Vad attraherar dig? På nätet respektive i verkligheten. Om vi antar att kvinnan i fråga faller dig i smaken fysiskt självklart. Hur beter hon sig? Hur lockar hon dig på allra bästa sätt?

Nyfiken kvinna.

• Svar på tråden Hej du trygga, självsäkra, dominanta man. Vad attraherar dig?
  • Binary
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2013-10-24 13:55:19 följande:
    Frågan är alltså. Vad attraherar dig? På nätet respektive i verkligheten. Om vi antar att kvinnan i fråga faller dig i smaken fysiskt självklart. Hur beter hon sig? Hur lockar hon dig på allra bästa sätt? Nyfiken kvinna.
    Det gör hon inte. Om jag vill ha kontakt, så tar jag den.
    Binary skrev 2013-10-24 14:09:52 följande:
    Det gör hon inte. Om jag vill ha kontakt, så tar jag den.

Vad får dig då att ta kontakt?
  • Anonym (Svaret!)

Genom FamiljeLiv såklart! Taaaadaaaaaaa.

• Chester Copperpot

Jag gillar spontana flirtar på stan. Jag går förbi en vacker kvinna, våra ögon möts. En blick som stannar alldeles för länge. Man känner en omedelbar attraktion, en omedelbar samhörighet. Man känner den där varma bubblande känslan i magen. Man känner hur det pirrar till i dom nedre regionerna. Jag går förbi, går några steg, vänder mig om och tittar på henne. Hon vänder sig också om och tittar tillbaka. Våra ögon möts igen. Och vi ler...

Jag har ingen aning om varför det händer, eller varför det bara händer med vissa. Men jag vet vad det är när jag ser det. Känsla, kemi, ett band som bildas, det finns någonting där. Och jag har ingen aning om vad det är, men jag vet att det finns där...

• singel pappa83

En kvinna som vet vad hon vill och inte är rädd att fråga/prata om detta, attraheras jag iaf av! 

• SteffK

Jag tar nästan aldrig första kontakten själv (nej, är inte ute och fiskar. Dejtar och är monogam.)

När jag öppen för kontakter så är det en människa jag trivs med som jag söker. En kvinna som är klar över sina preferenser och kan uttrycka dem. Undergiven betyder inte att hon inte har åsikter, utan en sida av sig, i och utanför sängkammaren, som hon vill bejaka. Precis som jag vill bejaka min dominanta sida.

Locka, spela spel, jamsa med, etc. tycker inte jag om och brukar se igenom rätt fort.

Så fundera över vad du vill och uttryck det. Passar det inte, eller det inte är en matchning, så är det inte rätt partner för dig.

Jag är en sidfot
  • Binary
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2013-10-24 14:29:39 följande:

Vad får dig då att ta kontakt?
    Rak, öppen och ärlig kommunikation är det första jag lägger märke till. Därefter hur det står till med ordförrådet, språkbruket och intelligensen. Om alla dessa kriterier sammanfaller med att jag är singel så kan jag ta mig en närmare titt.
    sextankar.nu - En mans tankar om sex forum.sextankar.nu för öppet forum
  • Smecker

Panelhönor attraherar mig inte. Har hon inte framåtanda och driv så finns det säkert någon annan som hon passar bättre ihop med.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Chester Copperpot skrev 2013-10-24 15:07:42 följande:
    Jag gillar spontana flirtar på stan. Jag går förbi en vacker kvinna, våra ögon möts. En blick som stannar alldeles för länge. Man känner en omedelbar attraktion, en omedelbar samhörighet. Man känner den där varma bubblande känslan i magen. Man känner hur det pirrar till i dom nedre regionerna. Jag går förbi, går några steg, vänder mig om och tittar på henne. Hon vänder sig också om och tittar tillbaka. Våra ögon möts igen. Och vi ler...

Jag har ingen aning om varför det händer, eller varför det bara händer med vissa. Men jag vet vad det är när jag ser det. Känsla, kemi, ett band som bildas, det finns någonting där. Och jag har ingen aning om vad det är, men jag vet att det finns där...

Det låter som charmiga möten. Kemin spelar självklart stor roll. Även jag uppskattar sådant men oftast är jag rätt säker på vad det är med mannen i fråga som attraherat mig från början.
Svar på tråden Hej du trygga, självsäkra, dominanta man. Vad attraherar dig?