Mobility skrev 2013-11-20 20:14:05 följande:
Ja, det verkar så det. En helt ny spännande värld verkar öppna sig för mig. Så nu blev jag precis medlem i Darkside. Usch vad jag känner mig busig.... och förväntansfull.
Åh, välkommen in då, hoppas du kommer trivas.
Ett litet ord av varning bara, det som kommer ske nu först är att du kommer bli kontaktad av en hel drös med män som vill dominera dig och som har alla möjliga krav på dig.
Dom hänger där och satsar på dom nya undergivna som kommer in, för dom vet att en erfaren undergiven kvinna inte köper deras floskler om hur oerhört dominanta dom är att du måste lyda dom, för att dom säger så.
Men dom vet inget annat sätt så dom försöker ändå att få underkastelse utan att ta ansvar för det dom kräver.
Jag skulle rekommendera dig att istället till att börja med skaffa information, gå med i ett nätverk för undergivna kvinnor och läs och ställ dina frågor där.
För där finns det en hel bank av erfarenhet och kunskap, utnyttja den och ligg lågt och bida din tid, så du inte råkar illa ut, för även om det finns bra dominanta män där, jag känner några stycken så finns det också skitstövlar och män som inte kan få en kvinna på något annat sätt som tror att undergivna är lättare att få i säng.
Så var rädd om dig.