• Anonym (ts)

hur klassas detta som!?!?

Jag är såå ledsen!! har knappt sovit inatt... igår kväll hade jag och min sambo ( barnens far) sex, allt va så underbart tills han ville i hål 2...jag gick med på det från början, men efter en del kommit in sa jag-aj, nej nej ,,han fortsätter-jag upprepar med nej & börjar gråta...då pressar han in hela rätt fort så jag skriker av smärta-AAAAJ & börjar tokgrina..han har gjort så förr mot min vilja...och så funderar han på varför man inte vill ha sex så ofta.är det konstigt!?!?

vårat barn vaknade av mitt skrik av smärta!

känns som han är väldigt ego,hård & grym..nu vet jag inte vad jag vill längre   

• Svar på tråden hur klassas detta som!?!?
  • Ramborg

Varför går du med på att försöka igen, när du VET att han skiter i hur du upplever det?

Våldtäkt, om du måste ha ett namn på det.

Han verkar vara en riktig skithög i sängen. Varför är du ihop med någon som inte respekterar dig?

42.
  • Anonym (ts)

ihop om att han inte vet att han får /ska om jag säger nej...är ju ofta på slutat som han vill där, jag älskar han så otroligt, men nu känner jag mig så skitig !

• Ramborg
    Anonym (ts) skrev 2013-10-27 07:47:30 följande:
    ihop om att han inte vet att han får /ska om jag säger nej...är ju ofta på slutat som han vill där, jag älskar han så otroligt, men nu känner jag mig så skitig !

Är han efterbliven på något sätt?

Vilken del av "Nej, aj" är det som är otydlig tycker du?
    42.
  • Anonym (ts)

åh, vet inte hur jag ska gå vidare med det hära! har ju sagt åt han förr =(

• Anonym (?)

Jag förstår inte frågan? Du är ihop med en man som våldtar dig. Men du vet inte vad du ska göra? Jag antar att du är ett troll, men annars så ska du Lämna Honom Genast! Han respekterar inte dig och har inget emot att skada dig. Vad är det att fundera på!?

• fjonkelina

Har ni inget samtal om hur ni vill leva och ha det tillsammans? Hur beter han sig dagen efter att han våldtagit dig? När du skrek så att barnet vaknade,slutade han då?

Varför låter du dig bli behandlad på det sättet? Du säger att du älskar honom men jag tror inte din sambo älskar dig..... 

Egentligen ser jag ut som Modesty Blaise.........................................
  • Anonym (ts)

han sover ännu! men han kommer garnterat vara sur för att jag gick därifrån..ja just det också, när jag låste in mig på toan & grät så knacka han på & frågar varför jag gick!?!?!

• viseversa
    Ramborg skrev 2013-10-27 07:45:23 följande:
    Varför går du med på att försöka igen, när du VET att han skiter i hur du upplever det?

Våldtäkt, om du måste ha ett namn på det.

Han verkar vara en riktig skithög i sängen. Varför är du ihop med någon som inte respekterar dig?
    Instagram...LOVALOVISA
Svar på tråden hur klassas detta som!?!?