• Anonym (ts)

hur klassas detta som!?!?

Jag är såå ledsen!! har knappt sovit inatt... igår kväll hade jag och min sambo ( barnens far) sex, allt va så underbart tills han ville i hål 2...jag gick med på det från början, men efter en del kommit in sa jag-aj, nej nej ,,han fortsätter-jag upprepar med nej & börjar gråta...då pressar han in hela rätt fort så jag skriker av smärta-AAAAJ & börjar tokgrina..han har gjort så förr mot min vilja...och så funderar han på varför man inte vill ha sex så ofta.är det konstigt!?!?

vårat barn vaknade av mitt skrik av smärta!

känns som han är väldigt ego,hård & grym..nu vet jag inte vad jag vill längre   

• Svar på tråden hur klassas detta som!?!?
  • Tygtiiger

Du sa nej upprepade gånger och skrek och grät. Naturligtvis var det våldtäkt. Nästa gång han vill ha analsex med dig så kräv att få sätta på honom först, skaffa en rejäl dildo och tryck till. 

Om du blöder kan det vara läge att söka upp sjukvården för en koll - då är det kirurgakuten och inte gynakuten som gäller. 

Krupke, we've got problems of our own!
  • Mickan76
    Anonym (Man) skrev 2013-10-27 13:12:42 följande:
    Men herregud, enligt din beskrivning så verkar han ju vara både extremt omogen och empatistörd. Kan berätta att första gången jag och min flickvän skulle prova analsex så var vi båda lite nervösa, man har ju hört att det kan göra ont om man gör fel o.s.v.... Hon pep till när jag kommit in med halva ollonet, jag kastade mig bakåt och frågade hur det gick. När hon sa att hon det gjorde lite ont fick jag sånna skuldkänslor att jag inte kunde fortsätta ha sex i huvudtaget. Dagen efter åt mådde jag fortfarande dåligt som fan över det, det blev lite bättre av att min flickvän sa att det inte var nån fara och att hon gärna hade fortsatt försöka den kvällen... Så fungerar en människa som faktiskt bryr sig om och respekterar sin partner.

• fluu

Ja, det är våldtäkt. Känner du att du kan lita på honom efter detta? Troligen inte. Ta dig en funderare på om förhållandet är värt din tid.

Och sen lät det som att du inte gillar analsex redan från början. Visst handlar sex om att ge och ta, men inte att "okej, jag gör detta jag inte gillar så får du göra något jag gillar sen."

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Saslan

Jag vet att det är svårt att veta vad som är rätt och fel, speciellt i ett förhållande. Ni hade sex som ni båda gått med på men så börjar han plötsligt göra saker mot dig som du inte vill och som får dig att gråta och skrika av smärta. När går gränsen, är det så illa egentligen? Det är ju så man funderar. Men det ÄR så illa och det ÄR våldtäkt och du ska inte finna dig i det. Att han sen bara skrattar åt dig visar ju verkligen vilket praktarael han är! Anmäl honom och lämna honom. Även om du aldrig kommer få honom fälls i dagens Sverige så kommer han ha en anmälan på sig om det händer igen. Och hur orkar man lämna då? Det är ju det som är det svåra. Men tänk på att även om du kan finna dig i den här behandlingen och vara olycklig så är det inte rätt att fatta samma beslut för ditt barn. DU har ansvar för ditt barn och att de denne det bästa liv du kan. Hen ska inte behöva leva med en känslolös och brutal pappa. Det är inte bara ditt liv. Var stark! Jag ska tänka på dig!

• lilletrille
    Anonym (SUCK) skrev 2013-10-27 13:12:06 följande:
    Sluta skrika våldtäkt så fort en man gör något som en kvinna inte direkt skriker av förtjusning. 

Om du på riktigt menar att det är ok att sätta på någon som skriker av smärta, och sedan håna och skratta åt denna, jag då är du en riktig jävla idiot!
  • Anonym (!)

Hur länge har ni varit tillsammans TS kanske du liksom har vant dig vid honom o hans sätt att vara...fan isf, det gynnar aldrig dig själv!
    Jag har varit i ett förhållande där jag så småningom efter typ tio år vaknade upp o insåg att jag på sätt o vis var beroende av min sambo...beroende kan man ju vara på många olika sätt!

Jag var mkt arbetslös o han hade jobb, jag var väl indirekt rädd att bli av med en del av min livsstil på den tiden...menmen nu bor jag själv med vår son o gräset var grönare på andra sidan!
    Man måste våga att ta det avgörande steget för sin framtid!

Jag var på väg ifrån honom mentalt i säkert ett par år innan jag tog det viktiga steget för mig själv o sonen det märker jag nu i efterhand och kände att jag fick ångest inför kvällen när vi skulle lägga oss för jag ville inte ha sex o sen blev det nästan alltid en kompromiss att jag sög av honom o gick in på toan o grät efteråt!

Försök att fundera över om det är värt det TS, offra inte dig själv för honom, o nu har ni ju barn oxå, han skulle antagligen inte fundera över att göra det samma för dig!

• tiden

Hade du tyckt det varit ok om din dotters man gjorde så på henne?

• Anonym (hur??)

HUR kan man älska en våldtäktsman???!!!

• Labellas

Tycker det är lite onödigt att vissa av er har en så hård ton mot TS. Det är väl det sista hon behöver? :/ Man tänker inte alltid klart när man hamnar i sådana här jobbiga situationer och man blir väl chockad och rädd. TS behöver nog stöd och råd istället för att ställas till svars...

Försök få honom att inse vad han gjort TS. Lyssnar han inte och inte tar det på allvar är det riktigt illa :( Du måste inse själv hur han behandlar dig och förstå att du är värd så mycket bättre! Stor styrkekram!

• leaf88
    Labellas skrev 2013-10-27 17:34:58 följande:
    Tycker det är lite onödigt att vissa av er har en så hård ton mot TS. Det är väl det sista hon behöver? :/ Man tänker inte alltid klart när man hamnar i sådana här jobbiga situationer och man blir väl chockad och rädd. TS behöver nog stöd och råd istället för att ställas till svars...

Försök få honom att inse vad han gjort TS. Lyssnar han inte och inte tar det på allvar är det riktigt illa :( Du måste inse själv hur han behandlar dig och förstå att du är värd så mycket bättre! Stor styrkekram!
    Det har hänt förr och ändå skriver TS att hon älskar honom, vilket låter mycket märkligt. Man ska inte vara "hård" för det, men vad skriva?
  • Bubbis01

Du må älska honom, men han älskar inte dig. Det måste du inse. Man våldtar och sedan hånar den man älskar. Du har faktiskt bara ett val för ditt och ditt barns skull. Och det är att lämna, efter detta finns det ingen återvändå.

• Bubbis01

Du må älska honom, men han älskar inte dig. Det måste du inse. Man våldtar och sedan hånar INTE den man älskar. Du har faktiskt bara ett val för ditt och ditt barns skull. Och det är att lämna, efter detta finns det ingen återvändå.

Missade visst ett mycket viktigt ord där. Ber om ursäkt för det.

• nevermind

Vilket jefla äckel.

Några månader efter att du lämnat honom kommer du inte sakna eller älska honom ett dugg! Kanske redan efter några veckor.

• Nomanisanisland
    Anonym (ts) skrev 2013-10-27 07:32:24 följande:
    Jag är såå ledsen!! har knappt sovit inatt... igår kväll hade jag och min sambo ( barnens far) sex, allt va så underbart tills han ville i hål 2...jag gick med på det från början, men efter en del kommit in sa jag-aj, nej nej ,,han fortsätter-jag upprepar med nej & börjar gråta...då pressar han in hela rätt fort så jag skriker av smärta-AAAAJ & börjar tokgrina..han har gjort så förr mot min vilja...och så funderar han på varför man inte vill ha sex så ofta.är det konstigt!?!?

vårat barn vaknade av mitt skrik av smärta!

känns som han är väldigt ego,hård & grym..nu vet jag inte vad jag vill längre   
    Våldtäkt i mina ögon och förmodligen i lagens; särskilt som det tycks ha hänt förut och han är mycket väl medveten om att detta är något du inte vill (och att det är precis ditt nej du kommunicerar). Polisanmäl, lämna, håll på avstånd tills han låter sig genomgå behandling och eventuellt inser vad han utsätter dig för.
  • Skön o mjuk
    Anonym (ts) skrev 2013-10-27 08:50:41 följande:
    skulle jag fråga varför han våldtar mig skulle han skratta sig harmynt!

Jag är ledsen att säga det men du verkar väldigt trasig. Som att förnedring är något du själv tycker att du förtjänar. Vad har du för bakgrund? Har du vuxit upp i en trasig miljö med övergrepp eller våld ?
Svar på tråden hur klassas detta som!?!?