• Anonym (ts)

hur klassas detta som!?!?

Jag är såå ledsen!! har knappt sovit inatt... igår kväll hade jag och min sambo ( barnens far) sex, allt va så underbart tills han ville i hål 2...jag gick med på det från början, men efter en del kommit in sa jag-aj, nej nej ,,han fortsätter-jag upprepar med nej & börjar gråta...då pressar han in hela rätt fort så jag skriker av smärta-AAAAJ & börjar tokgrina..han har gjort så förr mot min vilja...och så funderar han på varför man inte vill ha sex så ofta.är det konstigt!?!?

vårat barn vaknade av mitt skrik av smärta!

känns som han är väldigt ego,hård & grym..nu vet jag inte vad jag vill längre   

• Svar på tråden hur klassas detta som!?!?
  • missan75

Men herregud! Det där är ju faktiskt våldtäkt. :O

• Knall
    Anonym (ts) skrev 2013-10-27 09:15:24 följande:
    såklart inte det..men t ex älska lr beroende!

Fundera på vad kärlek verkligen innebär för dig.. Vad betyder det?

Punkta ner en lista och se hur mycket som stämmer in på din sambo.
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • MLB

Om inte annat, lamna honom for barnens skull. Barn marker mycket mera an man tror, och om du markt att de vaknade, hur mycket marker de da? Om du har nagon dotter skickar du signalerna att man ska acceptera att bli valdtagen. Om du har nagon son skickar du signalerna att det ar ok att valdta den man ar i en relation med ifall du inte lamnar honom.

• Anonym (n)
    Anonym (ts) skrev 2013-10-27 08:50:41 följande:
    skulle jag fråga varför han våldtar mig skulle han skratta sig harmynt!

Ingen snäll kille du har. Ni kanske behöver terapi?

Sen förstår jag inte varför du använder "harmynt" i det här sammanhanget. Skäms.
  • lilletrille
    Anonym (n) skrev 2013-10-27 11:23:19 följande:
    Ingen snäll kille du har. Ni kanske behöver terapi? Sen förstår jag inte varför du använder "harmynt" i det här sammanhanget. Skäms.

Terapi? Gubbjäveln behöver fan klubbas i huvudet! Ts, lämna aset innan han gör dig mer illa!
  • lilletrille
    Queenie70 skrev 2013-10-27 08:50:45 följande:
    Men du, glöm inte bort nu att du faktiskt ÄLSKAR honom. DET är ju det som är viktigast här inte sant?? Att dina barn blir väckta av sin mor som skriker av smärta under pågående våltäkt och sånt, det är sekundärt. En riktig kvinna låter kärleken övervinna allt sånt såklart. Du får väl försöka vara lite tystare under våltäkterna framöver helt enkelt. Eller kanske stoppa upp nåt smärtstillande när du känner på dig att det börjar bli våldtäktsdags igen. Du älskar ju honom som sagt.

• emtherese

Fyfan lämna han... Han skulle ha dragit sig ur på en gång! Analsex är inte att leka med hur som helst. Vi är som sagt inte gjorda för sex på det sättet. Det gäller att ha respekt för varandra!!! Ärligt så skulle jag ta ungen och ringa en kvinnojour och få hjälp fort som fan. Du blir utsatt för våldtäkt(er). Anmäla honom borde du också göra. Tänk om han gjort sådär mot fler!?

• Mickan76

Men fy fan vad vidrigt! Du skrek och grät och han bara fortsatte?? Helt fruktansvärt, det är VÅLDTÄKT.

• Anonym (SUCK)
    Cassidy skrev 2013-10-27 07:47:08 följande:
    Det klassas som våldtäkt.
    Sluta skrika våldtäkt så fort en man gör något som en kvinna inte direkt skriker av förtjusning. 
  • Anonym (Man)

Men herregud, enligt din beskrivning så verkar han ju vara både extremt omogen och empatistörd.

Kan berätta att första gången jag och min flickvän skulle prova analsex så var vi båda lite nervösa, man har ju hört att det kan göra ont om man gör fel o.s.v.... Hon pep till när jag kommit in med halva ollonet, jag kastade mig bakåt och frågade hur det gick. När hon sa att hon det gjorde lite ont fick jag sånna skuldkänslor att jag inte kunde fortsätta ha sex i huvudtaget. Dagen efter åt mådde jag fortfarande dåligt som fan över det, det blev lite bättre av att min flickvän sa att det inte var nån fara och att hon gärna hade fortsatt försöka den kvällen...

Så fungerar en människa som faktiskt bryr sig om och respekterar sin partner.

Svar på tråden hur klassas detta som!?!?