• poirot

Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .

Här kan vi utan hämningar ösa beröm över varandra, kasta skit på varandra och, framförallt, håna alla som inte kan leva upp till våra stränga krav. Välkomna ni som kan tänkas känna er hemma.

• Svar på tråden Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .
  • Smecker
    Aniiee skrev 2013-10-31 20:56:24 följande:
    Vad gör man när man är så jkla godissugen så man håller på att krevera, affären stänger om 6 minuter och ena hunden är orolig, har ont och går och gnäller och kommer att börja skälla om man går ut, som ändå inte är någon idé för affären stänger ändå om 6 minuter och det tar minst 10 minuter att klä på sig och gå?

Fan, nu blev jag godissugen..
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • FrökenAvig
    Vad gör man när man är så jkla godissugen så man håller på att krevera, affären stänger om 6 minuter och ena hunden är orolig, har ont och går och gnäller och kommer att börja skälla om man går ut, som ändå inte är någon idé för affären stänger ändå om 6 minuter och det tar minst 10 minuter att klä på sig och gå?

man bakar en kladdkaka å så äter man upp smeten när man väntar på att ugnen ska bli varm och sen mår man illa och är inte alls sugen på nåt godis mer.
    Knall skrev 2013-10-31 20:39:14 följande:

Men det är ju det jag har....
    Knall, Knall, din hybris klär dej även om du har fel och jag har rätt  

• Aniiee
    Smecker skrev 2013-10-31 21:04:43 följande:

Fan, nu blev jag godissugen..
    Sowwy..... =(
    FrökenAvig skrev 2013-10-31 21:08:45 följande:

man bakar en kladdkaka å så äter man upp smeten när man väntar på att ugnen ska bli varm och sen mår man illa och är inte alls sugen på nåt godis mer.

Knall, Knall, din hybris klär dej även om du har fel och jag har rätt  

Bra idé! Faaaasteh..... smöret är slut......

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Themis
    Smecker skrev 2013-10-31 16:09:15 följande:

Jag behöver nog lite mer detaljer än så..?
    Om jag kom ihåg själv så hade du kanske fått det...Tomte

Sorry...
    Kondomer förebygger minibuss-innehav. /Okänd
  • Knall

Man gör smeten till varm choklad.. kakao, socker och lite mjölk eller grädde... Klart!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    FrökenAvig skrev 2013-10-31 21:08:45 följande:
    man bakar en kladdkaka å så äter man upp smeten när man väntar på att ugnen ska bli varm och sen mår man illa och är inte alls sugen på nåt godis mer.Knall, Knall, din hybris klär dej även om du har fel och jag har rätt  

Det säger du bara för att jag har rätt och du har fel...
  • Aniiee
    Knall skrev 2013-10-31 21:55:20 följande:

Man gör smeten till varm choklad.. kakao, socker och lite mjölk eller grädde... Klart!
    Bra idé! Fast jag har ingen mjölk, inget socker och ingen kakao..... Jag får gå och lägga mig istället.....
  • Themis

Dagens kyrkliga inslag- obs att de i det ögonblicket även testar brandpostens funktion...Oskyldig

imgur.com/UNaxM9G

Kondomer förebygger minibuss-innehav. /Okänd
  • Knall
    Aniiee skrev 2013-10-31 22:04:56 följande:
    Bra idé! Fast jag har ingen mjölk, inget socker och ingen kakao..... Jag får gå och lägga mig istället.....

Vafa.....?? Inget socker, mjöl ELLER kakao?????
  • Aniiee
    Knall skrev 2013-10-31 22:24:03 följande:

Vafa.....?? Inget socker, mjöl ELLER kakao?????
    Nix, slut.... Jag får lön nästa vecka, då blir det att fylla på. Jag har 1 kg spaghetti, en bit parmesanost, fryst persilja, jäkla massa kryddor och en platta isbitar..... Jag känner mig så..... eh..... enformig.
Svar på tråden Stödtråd för personer som känner sig bättre än alla andra effellare. .